img1

Odvojeno je gotovo 203 milijuna kuna za oglašavanje u 2015. godini


Hrvatska turistička zajednica (HTZ) je krajem prošle godine objavila javni poziv upućen subjektima javnog i privatnog sektora za kandidiranje promotivnih kampanja i/ili promotivno/prodajnih kanala za oglašavanje. Cilj natječaja je pojačavanje turističke promocije u 2015. godini i prevladavanja negativnih utjecaja krize na hrvatski turizam. 

 

Što to znači za Vas? Ukoliko dolazite iz sektora turizma, možete se kandidirati za sufinanciranje oglašavanja prema jednom od nekoliko mogućih Modela koji odgovara Vašoj djelatnosti. Na taj način postajete potencijalan korisnik sredstava za oglašavanje, a u tu svrhu odvojeno je gotovo 203 milijuna kuna. 50% tog iznosa namijenjen je za oglašavanje u pred i posezoni, a 50% u glavnoj sezoni, odnosno mjesecu srpnju i kolovozu. Oglašavanje obuhvaća promotivne kampanje u tiskanim medijima, televiziji, radiju, internetu, plakatiranje (plakati, displeji na javnim prostorima i javnom prijevozu), i newslettter kampanje.

 

Moguće je prijaviti jedan program. Natječaj se sastoji od nekoliko različitih Modela oglašavanja od kojih svaki predstavlja drugi segment turizma. To su:

 

Model I odnosi se na oglašavanje nositelja smještajne ponude uz sudjelovanje turističkih zajednica. U ovom Modelu Hrvatska turistička zajednica sudjeluje s 25% od ukupnog iznosa sredstava, sustav turističkih zajednica s 25%, a nositelj smještajne ponude s 50%.


Model II namijenjen je općem oglašavanju turističke ponude destinacije koje provodi sustav turističkih zajednica obalnih županija i grad Zagreb, te nacionalne strukovne udruge u turizmu. U sredstvima za tzv. imidž oglašavanje, HTZ sudjeluje s 50%, a sustav turističkih zajednica ili strukovne udruge s 50%.


Model III odnosi se na oglašavanje organizatora putovanja za Hrvatsku, tour operatora i/ili turitičkih agencija u zračnom prijevozu te konsolidatora programa organiziranih putovanja. Udio HTZ-a u oglašavanju po ovom modelu može iznositi najviše 50%.


Model IV se odnosi na oglašavanje posebnih programa destinacija. Obuhvaća oglašavanje programa zračnog, trajektnog ili brodskog, željezničkog i autobusnog prijevoza, te oglašavanje zimskih i drugih programa od posebnog interesa za turizam destinacije. HTZ sudjeluje s 50%, a sustav turističke zajednice županije 50%.


Model V se odnosi na oglašavanje ponude kontinenta, osim Grada Zagreba. Radi se o imidž i komercijalnom oglašavanju s udjelom HTZ-a od 80%, a turističke zajednice i nositelja smještajne ponude 20%.


Model VI, za kojega se organizator putovanja za Hrvatsku ili zračni prijevoznik može kandidirati na više regija u Hrvatskoj, odnosi se na oglašavanje novih organizatora putovanja koji u posljednje tri godine nisu imali programe putovanja sa zračnim prijevozom za Hrvatsku, ili postojeće organizatore putovanja koji ih jesu imali, ali uvode neke nove, dodatne programe putovanja s novim zračnim prijevozom. Osim njih odnosi se i na nove zračne prijevoznike koji u posljednje tri godine nisu imali nalete na pojedinu zračnu luku u Hrvatskoj ili postojeće zračne prijevoznike koji ih jesu imali, ali uvode dodatne ili nove linije. Nadalje, Model IV odnosi se i na nove organizatore putovanja koji u posljednje tri godine nisu imali programe putovanja s organiziranim autobusnim prijevozom za Hrvatsku ili postojeće organizatore putovanja koji ih jesu imali, ali uvode nove, dodatne programe putovanja s autobusnim prijevozom.


Iako se projekt udruženog oglašavanje u turizmu provodi već nekoliko godina, ove godine dolazi do nekih promjena. Glavna specifičnost 2015. godine je uvođenje Modela VI i sustava dokazivanja rezultata. To znači da će HTZ kontinuirano analizirati kvalitetu provedenih promotivnih kampanja po svim modelima oglašavanja s javnim i privatnim sektorom te mjeriti isplativost ulaganja u cijeli projekt.


Kako bi se uspješno kandidirali za udruženo oglašavanje, vrlo je važno pridržavati se svih procedura i rokova, kao i dostaviti potpunu dokumentaciju. Dodatne informacije o udruženom oglašavanju možete pronaći na http://business.croatia.hr/hr-HR/Hrvatska-turisticka-zajednica/Oglasavanja-HTZ-a-2015. Također, ukoliko želite biti sigurni da je Vaša kandidatura ispravna, za sva pitanja, pomoć i savjet moguće se obratiti na e-mail: marketing@nivago.hr ili nam ispunite formu za besplatne savjete pa vas možemo povratno kontaktirati.