img1

Odgovarate li na Google upite svojih potencijalnih kupaca u potrazi za Vašim proizvodima? Ako posjedujete web shop, sigurno tražite načine kako povećati prodaju.

Google kao najpopularnija tražilica i vodeća online oglašivačka platforma dnevno odgovara na preko 3.5 milijardi pretraživanja. Time nudi pristup potencijalnoj publici koja aktivno traži robu i usluge.










Direktni odgovar na upite korisnika

Najvažnija prednost Google Ads-a su "Search kampanje” kojima direktno odgovarate na upit korisnika. Zamislite da kupujete prijenosno računalo i prethodno ste istražili kakve karakteristike vam odgovaraju.

U 90% slučajeva prvo ćete pitati Google o tom modelu. Tada pretražujete neki pojam npr. "laptop Lenovo i5 16gb ram”.

Web shop koji ima taj model i oglašava se za taj pojam direktno će Vas odvesti na stranicu modela sa željenim preferencama. Još ga samo morate dodati u košaricu i platiti?

Ali to se ne događa tako lako. Skuplji proizvodi, poput laptopa, ne kupuju se impulzivno. Iskusni oglašivači znaju doskočiti tom problemu. Evo i kako.


Trajanje kupovina

Potraga, u vašem slučaju, za pravim laptopom može potrajati i do nekoliko tjedana.

U tom periodu, vi ste provjerili ponudu laptopa i kod online konkurencije i u bližim trgovinama.

Kad je vrijeme kupnje, veća je vjerojatnost da ćete se odlučiti za web shop-u koji vam je u tom periodu svakodnevno prikazivao svoje oglase (putem "Display kampanja”).


Pravilno korištenje Display kampanja

Najveći nedostatak trgovina koje nemaju web shop oglase je upravo nemogućnost konstantnog podsjećanja vas kao kupca da oni imaju baš ono što vam treba.

Da su vam se ti oglasi prikazivali tek ponekad, web shop ne bi ostao u vašem pamćenju. S druge strane, da su vam se ti oglasi pokazivali prečesto stvorili bi vam osjećaj odbojnosti prema web shopu.

Upravo iz tog razloga izuzetno je bitno da Vašim Google Ads računom upravljaju profesionalci s iskustvom. Uzmite u obzir i da cijena oglašavanja na Google Ads platformi nije za svakoga ista. Dok bolje optimizirani oglasi postižu niže cijene, manje kvalitetni oglasi imaju, ne samo nekoliko lipa, nego i do nekoliko puta višu cijenu.


Mjerenje uspješnosti Google Ads oglašavanja

Mislite da Google oglašavanje nije efikasno za Vaš web shop?

Tajna uspjeha u Google Ads oglašavanju je definitivno u mjerenju.

Na stvarnim podacima klijenta prikazane su konverzije (kupnje na web shop-u).

Oglašavanje na Google Ads zaslužno je za 23.5% kupnji. Kako bi vama zvučalo da imate dodatnih 23.5% kupnji?

Obratite nam se i stručnjaci sa iskustvom će vam osmisliti strategiju oglašavanja koja će najbolje odgovarati vašim potrebama!