Content Marketing - 4 osnovna pravila i 3 najčešće pogreške

Content Marketing - 4 osnovna pravila i 3 najčešće pogreške

Content marketing je vrsta marketinga usmjerena na kreiranje inovativnog, zanimljivog i relevantnog sadržaja koji će na najbolji mogući način prezentirati vašu tvrtku. Cilj ovakve vrste marketinga jest privlačenje novih kupaca, kao i održavanje veze s postojećim. Zvuči prilično jednostavno, no znate li što je sve potrebno kako bi se vaš content istaknuo u moru sličnih i ponekad čak identičnih oglasa? Pri izradi kvalitetnog sadržaja, imajte na umu sljedeće:

 

1. Ljudi nisu naivni - vrijeme je da ih se prestane doživljavati kao takve


Marketinške kampanje su odavno prestale prodavati sam proizvod i u fokus se stavlja povezanost kupaca s vašim brandom. Jedna od najčešćih pogrešaka pri kreiranju sadržaja za Web ili Facebook jest usmjerenost na direktnu prodaju proizvoda. Takvi oglasi odbijaju kupce i vrlo je mala vjerojatnost da će ih zainteresirati. Oni što kupici traže je rješenje za njihove probleme. Content koji sastavite mora nuditi rješenje, biti jasan i zanimljiv. Zapamtite, društvene mreže nisu online shop na kojem direktno nudite svoje proizvode, već mjesto na kojem se potencijalni kupci upoznaju s vašom vizijom, načinom rada i uspostavljaju odnos povjerenja prema Vašem proizvodu.

 


2.  Irelevantan, suhoparan, neduhovit i vizualno neprivlačan sadržaj čini više štete nego sam nedostatak sadržaja


Sadržaj koji objavljujete mora biti pomno isplaniran i odgovoriti na dva temeljna pitanja:

A) Koji učinak želite postići Facebook objavom, Web opisom ili Blog postom?
Bilo da je cilj povećanje prodaje, upoznati ljude s onim što vi radite ili jednostavno želite povećati popularnost vlastitog posla, svaka društvena mreža, svaki članak ima svoja pravila i isti content se ne može objavljivati na svim kanalima u jednakoj formi. Primjerice, Facebook objave ne trpe duge, suhoparne tekstove bez vizuala, dok su s druge strane blog objave savršene za stručnu analizu neke teme.

B) Objaviti li sadržaj u formi teksta, slike ili videa?
Cilj oglašavanja na socijalnim mrežama je povezati se s kupcima i stvoriti odnos povjerenja. Da bi se kupci zaista i angažirali oko onoga što objavljujete, vaš sadržaj mora biti kratak, relevantan i duhovit. Statistike pokazuju kako čak 90% informacija procesuiramo vizualnim putem, stoga nismo u krivu kad kažemo da je privlačni vizual, bilo slika ili video, ono što će izdvojiti Vaš proizvod.



 

3. Poistovjećivanje SEO-a i Content marketinga

SEO i Content Marketing nisu ista stvar. Često se dogodi da ljudi zaguše sam sadržaj teksta ključnim riječima, misleći pri tom da će što većim ponavljanjem ključnih pojmova poboljšati svoj položaj u rezultatima. U stvarnosti se događa upravo suprotno. Google prepoznaje ovakvo ponašanje te ga penalizira. Potrebno je pronaći tu tanku liniju između korištenja ključnih riječi i stvaranja originalnog i relevantnog sadržaja.

 

4. Prebrzo odustajanje


Content Marketing može biti i jest snažan alat za privlačenje novih kupaca i stvaranja osobnog odnosa s njima. Međutim, rezultati se ne smiju očekivati preko noći. Jedna od najčešćih pogrešaka s kojom se susrećemo je upravo prerano odustajanje od kreiranja i plasiranja kvalitetnog sadržaja. Za neuspjeh ovakve vrste marketinga najčešće nije krivac nekvalitetan sadržaj, već nedosljednost u objavljivanju i odustajanju prije stvaranja interesne publike.

 

 


Content marketing nikako nije jednostavan, no u današnje vrijeme je bez sumnje jedan od najvažnijih faktora uspješne web izvedbe. Ispravnim upravljanjem sadržaja moguće je generirati veliki broj posjetiteja koji se potom pretvaraju u kupce/klijente. Kako točno izgleda puls vaše web stranice samo nekoliko dana od pasiranja novog odličnog web sadržaja? Pogledajte.

 


 
Možemo zaključiti da je korisničko iskustvo odlučujući faktor koji će odrediti sudbinu neke tvrtke u idućim desetljećima. Upravo je kvalitetan content marketing nit koja će ispričati vašu priču i stvoriti trajan odnos s kupcima. Kupci novog milenija žele znati, aktivno uče i sudjeluju u kreiranju vašeg brenda. Omogućite li im kvalitetan, relevantan i pozitivan sadržaj stvoriti ćete vjerne potoršače koji će vam se uvijek vraćati.

Pročitajte još korisnih članaka