Ako već niste otvorili svoj Adwords račun, idite na https://adwords.google.com, pronađite "START NOW" gumb gore desno i otvorite AdWords račun. Kada se prijavite, kliknite na "Create your first campaign".
1. Odaberite vrstu kampanje i upišite naziv.
Kod odabira vrste kampanje preporučujemo da za početak odaberete opciju "Search Network only”.
2. Odaberite lokacije u kojima želite da se oglasi prikazuju.
Prema svojim potrebama odredite veličinu tržišta. Možete odabrati cijele zemlje, regije, pokrajine ili gradove. Također možete odabrati i posebno prilagođene ciljane lokacije, kao što je zemljopisna širina i dužina ili kilometarski radijus oko određenog mjesta. Kliknite na "Let me choose ..." i odaberite odgovarajuće područje za prikaz oglasa.
3. Slijedi izbor strategije licitiranja (Bid strategy) i postavljanje dnevnog budžeta.
Postavljeno je automatsko licitiranje kao zadano, ali ako želite više kontrole u upravljanju kampanjom izaberite opciju "I’ll manually set my bids for clicks.” Uvijek možete promijeniti strategiju licitiranja..
Vaš dnevni budžet predstavlja maksimalni iznos koji vam Google može naplatiti po danu. Inače, u Adwords-u možete izabrati između manualnog plaćanja (napravite uplate prije početka kampanje i kad se budžet potroši kampanja stane) i automatskog plaćanja (skida vam sa kartice određeni iznos periodično dok vi ne zaustavite kampanju).
4. Kreirajte grupu oglasa i napišite oglas (ili više njih).
Oglas se sastoji od naslova, dva reda teksta, opisne adrese i točne adrese web stranice na koju oglas vodi. Postoje ograničenja u broju znakova koje možete koristiti: naslov (25 znakova), 1. red (35 znakova), 2. red (35 znakova). Praksa je pokazala da se više klika na oglase u kojima naslov uključuje traženu ključnu riječ.
5. Sad su na redu ključne riječi.
Počnite sa manjim setom ključnih riječi vezanih za proizvode ili usluge koje nudite. One se mogu postaviti tako da se podudaraju točno sa pretragom ili da aktiviraju oglas kada se pretražuje nešto slično vašoj ključnoj riječi.
6. Postavite maksimalnu cijenu koju ste voljni platiti za klik publike na oglas.
Ovisno o nizu parametara svaka ključna riječ imati će svoju cijenu po kliku. Poslije možete za svaku pojedinu ključnu riječ posebno postaviti cijenu.
Ako budete koristili skuplje ključne riječi postoji mogućnost, zbog ograničenja dnevnog budžeta, da ćete ga potrošiti brzo i oglasi će se tada prikazivati samo dio dana, odnosno dok se ne dosegne dnevni budžet. Pronađite odgovarajuće ključne riječi koje su jeftinije, ali one vjerojatno imaju i manju pretragu pa se tu mora napraviti dobar balans.
7. Provjerite još jednom sve što ste postavili.
Posebno provjerite na koliko ste ograničili dnevni budžet da prilikom eventualne greške ne potrošite više nego ste planirali.
8. Unesite podatke za plaćanje.
Oglasi će se početi prikazivati čim ih potvrdite.
Ukoliko negdje zapnete slobodno nas kontaktirajte, a ako želite maksimalno iskoristiti sve mogućnosti Google Adwords oglašavanja i postizati rezultate uz nadzor i smanjenje troškova oglašavanja, prepustite taj posao nama. Kao Google partner sa certificiranim profesionalcima, imamo znanje i iskustvo potrebno za uspješno Adwords oglašavanje.