img1
Sigurno ste već naišli na neki članak koji priča priču o ekspanziji mobilnih uređaja, važnosti mobilno-prilagođenih web stranica i mobilnog oglašavanja. Zašto?

Osvrnite se oko sebe, koliko smartphonea vidite? Statistike kažu da 8.7/10 osoba ima mobitel na vidljivom mjestu pored sebe, nešto manje od 1/10 ga drži u rukama u ovom trenutku, a 61% je šanse da sada ovo čitate upravo na mobilnom uređaju.* Vjerojatno prva stvar koju pogledamo za dobro jutro, prati nas na posao, u kupnju, na druženja, i zadnja koju pogledamo prije spavanja. 

Mobiteli su postali naš najkorišteniji uređaj, najvjerniji saveznik, najbolji prijatelj i najinformativniji, multikorisni alat. Za sve one koji su u procesu stvaranja novih klijenata/kupaca, mjesto za staviti svoj oglas.

 



Istraživanja još govore kako 95% ljudi provjerava mobitel na društvenim događanjima, a 70% provjerava mobitel na poslu, 54% nas je provjeravalo proizvod na mobitelu još u trgovini. 

AdWords oglašavanje nam omogućuje da se prikažemo kupcima u točno onom trenutku kada oni traže ili trebaju proizvod odnosno uslugu koju prodajemo. Idemo to sve pogledati na pravom primjeru jednog restorana iz Crikvenice kojeg ćemo simbolično nazvati "Crikva”, turista koji je gladan (Gladni gost) i turista koji nije gladan ali će jednom sigurno biti (Znatiželjni Gost).

Gladni gost je stigao u Crikvenicu i posegnuo za svojim mobitelom u nadi da pronađe neko preporučeno mjesto za ručak. Upisao je "Restaurant Crikvenica” i prvi rezultat je bio oglas restorana Crikve. Gladni gost je bio spreman istražiti i ostale oglase, ali ono što ga je privuklo da klikne na prvi oglas je AdWords opcija "Nazovi odmah” kojom samo jednim klikom uspostavio poziv bez potrebe da se ulazi u stranicu. Simpatični voditelj restorana mu je rezervirao stol.

 
 

Znatiželjni gost je upravo stigao u Crikvenicu. Odvesti će sutra svoju ženu i dvoje djece na večeru i želi pronaći neki dobar restoran u blizini. Upisuje "The best restaurant” i prikazuje mu se oglas restorana Crikve. Zašto mu se prikazala Crikva ispred nekih drugih najboljih i najnagrađivanijih restorana na svijetu? Crikva ima oglase koji se prikazuju samo lokalno. Samo onaj tko je došao u Crikvenicu i njenu bližu okolicu će vidjeti ovaj oglas. Na taj način smo sigurni da netko, npr. u Torontu, tko je upisao "the best restaurant” neće trošiti naš budžet.

Znatiželjni gost je pogledao menu, konkretno riblja jela, ali nije rezervirao stol već je nastavio svoje istraživanje ostalih restorana i preporuka. Tada je ponovno uočio oglas Crikve, ovaj put kao sliku s lijepo dekoriranim ribljim specijalitetom (hint: remarketing). Baš ono što je Znatiželjni gost tražio. Pomislio je da se radi o nekom zaista dobrom restoranu kada ima toliko puno reklama. No nije kliknuo. Sljedeće jutro se u žurbi sjetio da nije odabrao još i rezervirao restoran. Otvorio je internet i prvo što je ugledao je bio onaj fini tanjur od jučer na kojem je pisalo "Book now!”. Može, rezervirao je svoj stol.
 
 Oglasavanje na instagramu
 

Na ovom primjeru smo imali prilike proći samo neke od odličnih funkcija AdWords oglašavanja, poput opcije za uspostavljanje trenutnog poziva, remarketinga i lokalnog oglašavanja. AdWords ima još pregršt drugih mogućnosti i zaista je šteta ne iskoristiti to! :)
 
 
 
 
*www.statista.com