Remarketing, dragi naš remarketing

Remarketing, dragi naš remarketing

Jeste li čuli za remarketing?

 

Remarketing je iznimno moćna opcija oglašavanja isključivo onim korisnicima koji su iskazali interes u vašu ponudu. To znači da se oglasi prikazuju i vidljivi su samo onim osobama koje su posjetile vašu web stranicu. Tako vam se otvara prilika za jedan sasvim novi način komunikacije s njima.

 

Naime, svi rado pregledamo više opcija prije kupnje, pa tako će i kupac nakon što zaviri u vaš web shop, istražiti još koje opcije ima, usporediti proizvode ili usluge kod konkurencije i na taj način pronaći najbolju opciju za sebe. Vrlo rijetko netko odmah izvrši kupnju bez potrebe da razmisli ili pogleda što mu se još može ponuditi.

 

Remarketing može prikazivati oglase svima koji su posjetili web stranicu ili samo određenoj skupini posjetitelja, primjerice samo onima koji su stavili neki proizvod u košaricu, ali nisu izvršili kupnju. Ili samo onima koji su gledali određenu marku proizvoda. Ili… Mogućnosti su brojne!




Iz nekog razloga ti posjetitelji su odlučili napustiti košaricu, ili stranicu, no to svejedno pokazuje da imaju potrebu za tim proizvodom. Potreban im je dodatni poticaj. Recimo da im ponudite mali popust od 5% kao motivaciju za nastavak kupnje, i vjerovali ili ne, kupnja se izvrši u 73% slučajeva prema nekim statistikama.

 

Zamislimo da imate web shop s bogatom ponudom obuće. U statistici stranice vidite da čak 80% posjetitelja pregledava ponudu, ali tada odlazi sa stranice. Ovo je idealna situacija za remarketing! Zar ne bi bilo dobro ponuditi samo njima besplatnu dostavu? Svima onima koji su kliknuli "kupi” ali odustali, ponuditi 10% popusta? I svim posjetiteljima koji su gledali tenisice, prikazati oglas s akcijskom cijenom ili novom kolekcijom tenisica?

 

Jednostavno, tko jednom proba remarketing, zauvijek voli remarketing! :)

Pročitajte još korisnih članaka