Stvaranje potencijalnih klijenata putem društvenih medija je značajan cilj, ali i jedan od najtežih izazova u B2B marketingu. Ostvarivanje kvalitetnih kontakata puno je teže nego u B2C svijetu. Međutim, LinkedIn poslovna platforma ipak olakšava zahtjeve B2B svijeta.
Kako biste i vi pronašli svoje mjesto u svjetskoj profesionalnoj zajednici donosimo vam 5 savjeta kako izgraditi svoj LinkedIn poslovni profil i steći vrijedne kontakte za vaše poslovanje.
1. Otvorite i uredite profil svoje tvrtke
Kako biste mogli započeti s LinkedIn marketingom, prvo što trebate jest stranica vaše tvrtke, odnosno business page.
Prijavite se pomoću e-maila svoje tvrtke te postavite naziv te tvrtke. Ispunite osnovne podatke u odjeljku "O nama” te ukratko opišite čime se bavi vaša tvrtka - koje su vaše vizije, ciljevi, ali i postignuća, vrijednosti te načine na koji pomažete svojim klijentima/kupcima.
Prenesite sliku profila koja jasno prikazuje vašu robnu marku. Najbolja opcija je učitavanje logotipa vaše tvrtke. Također, postavite zanimljivu naslovnu sliku koja se odnosi na vašu djelatnost kojom se bavite. Sve slike koje prenosite moraju biti profesionalne - bez nejasnih, mutnih slika.
2. Uključite se u važne razgovore
Sada kada ste u potpunosti uredili svoj LinkedIn poslovni profil, vrijeme je za pokretanje angažmana na vašem profilu. Za najbolje dobivanje angažamana potrebna je konstantna aktivnost vašeg profila. Objavljujte, odgovarajte te uređujte svoj profil putem LinkedIn mobilne aplikacije kako biste pravovremeno dobivali informacije i obavijesti te odgovarali na iste.
Pišite članke vezane za vašu djelatnost te podijelite zanimljive PowerPoints prezentacije ili PDF dokumente koji će drugim korisnicima biti od pomoći. Postavite pitanje, anketu ili tražite mišljenje drugih kako biste potaknuli lavinu komentara ili potakli zdravu raspravu.
Reagirajte i komentirajte tuđe feedove onih hashtagova koji su povezani s vašom stranicom i djelatnošću s kojom se vi bavite. Povežite se sa svojom zajednicom u stvarnom vremenu putem LinkedIn virtualnih događaja. Uključite se duboko u ključne teme koje su najvažnije za vašu zajednicu.
3. Upoznajte i proširite svoju publiku
Bitno je povezati se s profilima ljudi koji su zanimljivi vašoj djelatnosti. Bilo da se radi o vašim potencijalnim klijentima, odnosno kupcima ili osobama koje se bave istom djelatnošću te od kojih možete puno naučiti putem kvalitetnog sadržaja kojeg objavljuju.
Otkrijte sadržaj koji je u trendu kod vaše ciljne publike te pratite aktivnost vizualnom analitikom, uključujući mogućnost pojedinačnog pregledavanja svih pratitelja vaše stranice.
Pozovite na radnju vašu ciljnu publiku pomoću CTA gumba kako biste ih naveli na daljnje interakcije.
4. Uključite svoje zaposlenike
Podijelite LinkedIn sadržaj svojih zaposlenika te ih obavijestite o važnim postovima na vašem poslovnom profilu, kako biste povećali angažman te samim time i organski doseg.
Proslavite timske trenutke te poslovne uspjehe zaposlenika personaliziranim objavama s vaše stranice.
5. Oglašavajte se na LinkedInu
Unatoč tome što vam je krajnji cilj steći klijente vaših usluga, odnosno kupce i ostvariti prodaju, nemojte svaki post učiniti prodajnim ili promocijskim. Tome služi LinkedIn oglašavanje!
Plasirajte informativni i edukativni sadržaj kako biste sebe prikazali kao stručnjaka za određeno područje poslovanja i na taj način stvorite povjerenje u očima potencijalnih klijenata, odnosno kupaca.
Na LinkedInu je bitno da pokažete svoje znanje i iskustvo o uslugama ili proizvodima koje nudite. Također, bitno je da ponudite adekvatno i kvalitetno rješenje kojim ćete riješiti određeni problem ili ispuniti potrebu vaših potencijalnih klijenata, odnosno kupaca.
Iz našeg iskustva, najbolji pristup prodaji na LinkedInu je kroz oglašavanje, jer će tada imati puno veći doseg i jači utjecaj na vama zanimljivu publiku.
Želite li zagrebati duboko u LinkedIn svijet i steći kvalitetne veze koje će pomoći vašem poslovanju, savjetujemo vam da se držite gore navedenih 5 savjeta.
A ukoliko dostupnost svojih usluga, ideja ili proizvoda želite oglašavanjem plasirati konkretnoj publici, slobodno nas kontaktirajte i prepustite se u ruke profesionalaca!