Važnost display oglašavanja u digitalnom marketingu

Važnost display oglašavanja u digitalnom marketingu

Uz mogućnost odabira banner oglasa, oglasa na pola stranice ili malih kvadratnih oglasa, prikazivački (display) oglasi vjerojatno su tehnika online oglašavanja koja najviše sliči tiskanom oglašavanju.

Ali koliko ste zaista upoznati sa svim različitim vrstama, upotrebama i ciljevima display oglašavanja?

Ako je vaš odgovor "nije baš poznato", ne brinite, mi ćemo vam otkriti sve tajne prikazivačkog oglašavanja.

Odgovorit ćemo zašto je display oglašavanje važno za vaše poslovanje i upoznat ćemo vas s načinima na koje ono može koristiti vašoj strategiji digitalnog marketinga.

Prvo, počnimo s prastarim pitanjem "što je prikazivačko ili display oglašavanje?".

Što je prikazivačko ili display oglašavanje?

Display oglašavanje ili prikazivački marketing opći je izraz koji se koristi za vizualne oglase koji se prikazuju na internetu. Ove vrste oglasa općenito su u obliku slika, videozapisa pa čak i GIF-ova.

Google display oglasi pojavljuju se na cijeloj Google prikazivačkoj mreži što znači da imaju priliku pojaviti se na raznim portalima na kojima vaša ciljna publika možda pregledava internet.

Izvan Google oglašavanja, prikazivačke oglase možete izraditi i putem drugih platformi za oglašavanje kao što je Facebook, Instagram i LinkedIn. Facebookova platforma za oglašavanje omogućuje vam stvaranje prikazivačkim oglasa koji će se pojavljivati ​​u Facebook Audience Network partnerskim aplikacijama i web stranicama. Kada koristite format prikazivačkog oglasa s YouTube oglašavanjem, vaš prikazni oglas pojavit će se pored video playera platforme.


Zašto koristiti prikazivačko oglašavanje?

Budući da se korištenje interneta povećava iz dana u dan – sada ima više od 4,66 milijardi korisnika interneta diljem svijeta – ne čudi da je internet jedno od najboljih mjesta za oglašavanje vašeg poslovanja.

Digitalno doba dalo je ljudima pogodnost kupovine putem interneta u nekoliko klikova bez napuštanja kuće. Kao rezultat toga, korištenje display oglašavanja može biti moćan način da dosegnete ciljanu publiku.

Dopuštajući vašoj tvrtki da se pojavi na mjestima gdje je vaša publika već aktivna online, display oglašavanje može učiniti stvari koje pretraživačko oglašavanje ne može.

Display oglasi imaju potencijal značajno poboljšati svijest o vašoj robnoj marki zahvaljujući svom privlačnom vizualnom formatu. S prikazivačkim marketingom možete ojačati dosljednost i vidljivost brenda, njegovati potencijalne klijente, pratiti izvedbe i drugo.


Ojačati dosljednost i vidljivost marke

Ljudi kažu da slika govori tisuću riječi, a kad je riječ o display oglašavanju, s tim se možemo i više nego složiti.

Jedna od stvari koje najviše volimo kod prikaznog oglašavanja je vizualni format. Format display oglasa znači da možete biti kreativni s bojama, tekstom, videom ili čak zvukom i bogatim medijima. To je ključno za vidljivost robne marke i osiguravanje da se vaš oglas ističe u pozitivnom svjetlu.


Njegujte potencijalne klijente i uključite novu publiku

Display marketing je važna strategija oglašavanja za njegovanje potencijalnih kupaca i povećanje vaše stope konverzije.

Nakon što se potencijalni kupac upozna s vašim proizvodima ili uslugama, dobro postavljen display oglas, također, može poslužiti kao odličan podsjetnik koji ga potiče na kupnju.

S druge strane, prikazivačko oglašavanje možete upotrijebiti za angažiranje nove publike koja možda još nije upoznata s vašim proizvodima ili uslugama.

Mogućnosti ciljanja s prikazivačkim oglašavanjem čine se gotovo beskonačnima, što znači da možete pažljivo kontrolirati tko vidi, a tko ne vidi vaše prikazne oglase.

Ukoliko i vi želite povećati svijest o vašem brendu i biti vidljiviji vašoj potencijanoj publici, obratite se našim stručnjacima i pokrenite svoju display kampanju!

Pročitajte još korisnih članaka