img1

Kad ste zadnji put ciljano, samo po novinama i časopisima, tražili informacije o određenom proizvodu bez pomoći Interneta? Kada ste zadnji put kupili primjerice "Burzu” i tražili proizvod koji vas zanima? Ako ste kao i većina ljudi koji na ovo pitanje odgovore sa "zaista se ne mogu sjetiti”, poklonite nam još malo svoje pažnje.

 

Znate li zašto se ne možete sjetiti kada ste zadnji put na kiosku kupovali časopise kada ste trebali neku uslugu ili proizvod? Jer je digitalni svijet promijenio naše navike informiranja o svemu i svačemu, i upravo se tome najviše moraju prilagoditi poduzeća.

 

Gledano sa strane kupca, korištenje interneta za pronalazak traženih informacija je nenadmašiv alat. Sve informacije na jednom mjestu, komunikacija s brendom i direktna mogućnost kontaktiranja ili kupnje čini ogromnu razliku. Poduzeća koja brinu o ovim elementima ostvaruju puno veću prednost nad onima koji nisu "online”. Digitalizacija je postala kritičan aspekt za mnoga poduzeća u njihovoj potrazi za rastom i razvojem. Čak više od ¾ izvršnih direktora kaže da je iza njihovih digitalnih kampanja i prisutnosti želja za diferencijacijom i kompetitivnom prednosti u postojećim poduzećima ili otvaranje novih izvora prihoda pri otvaranju novih poduzeća.


A što to znači za vas?

Prvo i osnovno - ako niste online, gubite potencijalne klijente. I taj se broj ne smanjuje, dapače, svaki dan sve više ljudi koristi internet nema pristup vašem proizvodu. Online prisutnost nije više samo opcionalna, ona je must-have. Online oglašavanje počinje biti jedan od glavnih faktora kako do većeg prihoda uz veću prepoznatljivost i manje troškove, a Google AdWords definitivno dominira u ovom polju.

 

Zašto baš AdWords oglašavanje? 

1. Korištenje AdWordsa mjerljivo je i fleksibilno - drugim riječima, ostavlja vam mogućnost za potpunu kontrolu nad publikom kojoj želite prikazati oglas, u koje doba dana će se vaš oglas pojaviti  i lokaciju na kojoj želite da se prikaže. Pratite rezultate na licu mjesta - ako uočite da jedan od parametara nije najbolji izbor, jednostavno ga prilagodite. 

2. AdWords je ujedno i brže od drugih metoda online optimizacije poput SEO-a. Za kvalitetan SEO potrebno je čak i do nekoliko mjeseci rada, dok s Google AdWordsom dolazite na sam vrh rezultata čim kampanja postane javna. Zgodno, zar ne? 

3. Kampanje plasirane AdWordsom dovode do većeg angažmana korisnika - sami oglasni omogućavaju korisnicima da jednim klikom miša pošalju upit za ponudu ili vas izravno kontaktiraju. Moguće je napraviti oglas u kojem ih jedan klik na gumb dijeli od vaše internet stranice. Često se na oglas stavljaju i "gumb za poziv" - ova opcija će omogućiti svakoj osobi kojoj se vaš oglas prikaže da jednostavnim klikom gumba vas direktno nazove na telefon.

4.Zadnje, ali svakako ne i najmanje važno - AdWords vam omogućava da sami kontrolirate koliko ćete potrošiti. Vi određujete koliko ste spremni potrošiti. I ono što je možda još važnije, neće vam se naplatiti svaki put kada se vaš oglas prikaže negdje. Naplatit će vam se samo onda kada korisnik zaista i klikne na vašu stranicu. Drugim riječima, samo prikazivanje oglasa je besplatno.

 

Želite li i Vi iskoristiti blagdansku pošast i povećati prodaju? Želite li prestići svoju konkurenciju i ostvariti veću prepoznatljivost? Privući nove kupce a ujedno zadržati stare? 

Ako je odgovor na bilo koje od ovih pitanja "Da", kontaktirajte nas na email adresu i darovat ćemo 400 kn za AdWords oglašavanje. Bez skrivenih troškova, bez uvjeta, nudimo vam da probate. Možete li još uvijek smisliti izliku zašto bar ne probati s AdWordsom? 

 

Zatražite svoj poklon bon