Kako uspješno koristiti e-mail newsletter za marketing?

Kako uspješno koristiti e-mail newsletter za marketing?
Ako vaša tvrtka trenutno nema e-mail newsletter, razmislite o tome da ga pokrenete. Potpomognuta strategijom, marketinška kampanja putem e-pošte može pružiti stabilan povrat ulaganja (ROI) kao i mnoge druge prednosti. Koristeći newsletter možete informirati vaše pretplatnike o novim proizvodima, popustima koje nudite, najaviti nadolazeće događaje ili promocije.

Što je e-mail newsletter?

 
E-mail newsletter je alat koji tvrtke i organizacije koriste za dijeljenje relevantnih i vrijednih informacija sa svojom mrežom kupaca, potencijalnih klijenata i pretplatnika. Newsletteri vam daju izravan pristup pristigloj pošti vaše publike, omogućuju vam dijeljenje zanimljivog sadržaja, promicanje prodaje i privlačenje prometa na svoju web stranicu.
 
Osim toga, kampanje putem e-pošte također je lako izmjeriti, što znači da možete pratiti svoj napredak i napraviti prilagodbe kako bi povećali uspješnost svoje kampanje.

Tri najbitnije stvari dobrog newslettera – dizajn, sadržaj i vrijednost


1. Dizajn

Svaki newsletter počinje dizajnom. Bez elegantnog i responzivnog dizajna neće biti važno koliko je sadržaj uvjerljiv. Vaš bi newsletter trebao biti jednostavan za navigaciju i sadržavati jasne pozive na akciju koji čitatelje vraćaju na vašu web-lokaciju gdje mogu stupiti u interakciju s vašim odredišnim stranicama.

2. Sadržaj

  • Zaglavlja - newsletter bi trebao imati zaglavlje koji odražava vaš brand i potiče publiku na daljnje čitanje
  • Logotip - svakako je potrebno postaviti i vaš logo u newsletter
  • Slike - ovisno o vašem brendu, vaši bi newsletteri trebali sadržavati ili živopisne fotografije, živopisne ilustracije ili kombinaciju to dvoje.
  • Izgled sadržaja - korištenje zaglavlja i podnaslova osigurat će da čitatelji mogu lako navigirati newsletterom i razumjeti sadržaj na prvi pogled.
  • Personalizirani sadržaj - ako je moguće, uključite elemente personalizacije kao što je adresiranje newslettera svakom pretplatniku po imenu.

3. Vrijednost

Sadržaj u vašem newsletteru trebao bi biti relevantan za vašu publiku i trebao bi pružiti trenutnu vrijednost. To znači da sadržaj treba na neki način pomoći vašim čitateljima, bilo da ih informira o najnovijim trendovima i vijestima u industriji ili dajući savjete i uvide o određenoj temi.
 

Koliko često slati newsletter?

Ne želite gnjaviti svoje pretplatnike, ali ih također želite zadržati angažiranima. Dakle, koja je najbolja učestalost slanja newslettera? Mjesečni newsletter se najviše koristi, jer nije prečest da smeta vašoj publici i daje vam dovoljno vremena za stvaranje novog sadržaja.
U nekim slučajevima vrlo je učinkovit i tjedni newsletter.

Ključni razlozi za pokretanje newsletter kampanje


1. Direktniji odnos sa korisnicima

Email je, za razliku od nekih drugih marketinških kanala, direktniji i osobniji kanal komunikacije. Na taj način zaokupljate pažnju korisnika koji su u mogućnosti pročitati vaš newsletter onda kada to njima odgovara. Ako svojim korisnicima redovito dostavljate relevantne informacije stvarate vjernu i angažiranu publiku koja će vam se ponovno vraćati.

2. Segmentacija publike

Kada radite newsletter kampanju možete odvojiti publiku prema različitim interesima ili prema različitim kategorijama. Pa ste tako u mogućnosti imati nekoliko interesnih grupa, primjerice jednu za suradnike i poslovne partnere, drugu za redovite kupce, treću za popuste i akcije i sl.

3. Metrika

Analitika servisa za izradu i slanje newslettera omogućava vam detaljnu metriku. Što to znači? U mogućnosti ste vidjeti koliko korisnika je otvorilo vaš e-mail newsletter, koji sadržaj je vašoj publici najzanimljiviji, koliko od njih je napravio neku interakciju sa vašom web stranicom, kupovinom i sl. Na taj način možete točno znati što to od vašeg sadržaja najviše privlači vašu publiku i prema tome prilagoditi newsletter kampanju.

Ako želite profesionalan izgled trebati ćete stručnog dizajnera. Isto tako, potreban vam je netko da se pobrine o kreiranju i pravodobnom slanju newslettera.
 
Newsletter marketing ima puno prednosti pred drugim marketinškim alatima, a kao najveće prednosti možemo istaknuti izgradnju odnosa sa kupcima, mogućnost obavještavanja kupaca o novostima tvrtke i industrije te povećanje vidljivosti tvrtke, proizvoda i usluga. Mnogi marketinški stručnjaci slažu se u izjavama da je newsletter "zaboravljeni alat” koji se danas premalo koristi, a može donijeti značajan rast poslovanja.

Kompletnu brigu o vašoj newsletter kampanji možemo preuzeti i mi. Želite pokrenuti vlastitu e-mail newsletter kampanju, obratite nam se.

Pročitajte još korisnih članaka

Ova internet stranica koristi kolačiće (tzv. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Saznaj više