Zašto oglašavati na LinkedInu?

Zašto oglašavati na LinkedInu?

Još uvijek se pitate zašto se oglašavati na Linkedin-u? Nivago vam donosi nekoliko ključnih i jednostavnih razloga zašto je baš LinkedIn oglašavanje odličan izbor i učinkovito rješenje za B2B poslovanje.

Osim činjenice da na LinkedInu trenutno postoji čak 54 600 000 poslovnih profila, od kojih je čak 18 000 poslovnih profila u Hrvatskoj, LinkedIn pruža i niz mogućnosti koje pojednostavljuju sklapanje raznih suradnji i pronalaženje poslovnih partnera, novih radnika te klijenata.

Kako bi svaki njegov korisnik ostvario visokokvalitetne rezultate LinkedIn je omogućio jedinstvene kriterije ciljanja svoje publike poput radnog mjesta, industrija i naziva tvrtke, uz kombinaciju raznih opcija kao što su ponovno ciljanje te zanimljivi i privlačni formati oglasa.


Jedinstveno ciljanje publike

Svaka platforma za oglašavanje ima jedinstvene načine prikupljanja podataka o svojim korisnicima te svaka od njih prikuplja različite informacije, koje će kasnije oglašivači koristiti za plasiranje oglasa ciljnoj publici.

Dok Facebook prikuplja podatke o tome gdje živite, tko su vaša obitelj i prijatelji te kako komunicirate s njima, Google s druge strane posjeduje informacije o vašoj povijesti pretraga te zna što želite kupiti u sljedećim satima.

LinkedIn isto tako ima svoj jedinstveni način organiziranja i prikupljanja raznih informacija te oglašivačima nudi razne načine segmentiranja potencijalnih korisnika s naglaskom na poslovne atribute, koje nećete moći pronaći niti na jednoj drugoj platformi, a govorimo o:

  • Nazivi tvrtke
  • - U kojim tvrtkama radi vaša publika?
  • Stupanj obrazovanja
  • - Koje je završeno obrazovanje vaše publike?
  • Ustanove obrazovanja
  • - Gdje je studirala vaša publlika?
  • Razina radnog mjesta
  • - Želite li doći do pripravnika ili do voditelja nekog odjela?
  • Naziv radnog mjesta
  • - Koji posao točno obavlja vaša ciljna publika?
  • Vještine
  • - Pronađite osobe sa specifičnim kvalifikacijama i vještinama

I još mnogi drugi…


Oglašivači putem navedenih podataka mogu vrlo detaljno segmentirati ciljnu publiku te oglašavanjem doseći utjecajne osobe neke tvrtke, što ne može ponuditi niti jedna druga platforma. Upravo zato volimo LinkedIn!


Remarketing

LinkedIn nudi razne mogućnosti ponovnog ciljanja i remarkertinga. To je idealan način da ponovno utječete na svoju publiku nakon što stupi u interakciju s vašom tvrtkom te da im plasirate drugu, personaliziraniju poruku. Neke od tih publika su:

  • Ponovno ciljanje web stranice
  • Omogućuje ponovno ciljanje onih korisnika koji su došli na vašu web stranicu iz LinkedIn kampanja.
  • Ciljanje kontakata
  • Možete ciljati sve one korisnike koje imate u svojoj bazi e-mail adresa. Naravno, neće svi kontakti postojati i u LinkedIn bazi podataka, ali ovo je idealan način da dođete barem do 50% svoje baze putem LinkedIna.
  • Ciljanje računa
  • Funkcionira na isti način kao i ciljanje kontakata, osim što ovaj put prenosimo listu računa (imena tvrtki), što omogućuje ciljanje stotine tvrtki odjednom.
  • Slična publika
  • Isto poput Facebook-a i Google-a, LinkedIn ima mogućnost stvaranja i targetiranja nove publike slične vašoj trenutačnoj.
  • Lead Gen
  • Lead Gen je obrazac koji automatski povlači podatke s vašeg profila, bez da korisnik uđe na vašu web stranicu. Lead Gen retargeting omogućuje ponovno ciljanje korisnika koji su otvorili vaš Lead Gen obrazac, ali nisu poslali svoje podatke.

    Privlačni formati oglasa

    Još uvijek niste uvjereni zašto se oglašavati na LinkedIn-u? Možda vas ovaj razlog dodatno potakne!

    Za razliku od drugih platformi na LinkedInu imamo niz zanimljivih i interaktivnih formata oglasa. Neki su više upečatljiviji poput sponzoriranog InMaila, a neki su znatno manje nametljivi poput sponzoriranog sadržaja koji se savršeno stapa s feedom korisnika.

    Većina drugih platformi za oglašavanje ne nudi toliko mogućnosti da saznate koja vrsta formata oglasa najviše odgovara vašoj publici. Ovo su neki od formata oglasa na LinkedIn mreži:

  • Sponzorirani sadržaj ili oglas s jednom slikom pojavljuje se na korisnikovom feedu kao redovita objava. To je vrlo učinkovit i nenametljiv format.
  • Slikovni oglasi carousel izvrsni su za privlačenje pažnje korisnika nečim drugačijim i izvan okvira. Oni "razbijaju" monotoniju feed-a..
  • Video oglasi savršeni su za povećanje svijesti o robnoj marki i privlačenje pažnje vaše publike na nekoliko minuta.
  • Tekstualni oglasi su jednostavniji i sramežljiviji format koji se pojavljuje na vrhu feeda ili na njegovoj desnoj strani.
  • Spotlight oglasi dio su tzv. LinkedIn dinamičnih oglasa, koji uključuju više vrsta oglasa. Oni su prilično jedinstveni za LinkedIn.
  • Oglasi za poruke – kao što smo već spomenuli, oglasi za poruke, tzv. Sponzorirani InMail, dostavljaju poruke izravno u pristiglu poštu korisnika.

    Upravo iz razloga što LinkedIn nudi niz mogućnosti putem kojih možemo doći do željenih klijenata, partnera i općenito ciljanih kontakata, možemo se složiti da je LinkedIn jedna od najjačih i nezaobilaznih platformi kada govorimo o B2B oglašavanju.

    LinkedIn je prepun prilika, pogotovo kada gledamo s poslovnog aspekta, jer nudi razne alate za segmentaciju kako bi se postigli što bolji ciljevi. Dakle, imamo još jedan razlog zašto se oglašavati na LinkedInu!


    Želite se oglašavati na LinkedInu?

    Sada kada znate koliko mogućnosti pruža LinkedIn platforma, vjerujemo da ste i vi poželjeli iskoristiti sve opcije na ovoj platformi.

    Kontaktirajte nas i dogovorite neobavezni sastanak s našim LinkedIn stručnjacima, a mi ćemo se pobrinuti za ostalo!

Pročitajte još korisnih članaka

Ova internet stranica koristi kolačiće (tzv. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Saznaj više