img1
Ljudi koji pretražuju na Google-u su posebno vjerna publika. To se lako može vidjeti iz Google-ovih podataka. Pretrage za "must-have" proizvodima su povećane.
 
Oni će 1.5 puta češće nešto kupiti od onih koji ne koriste tražilicu. Oni znaju koje poklone traže i imaju ih namjeru kupiti.
Zbog blagdanske atmosfere i pritiska oni koji koriste tražilicu će 1.4 puta češće kupovati i od onih koji googlaju u drugim periodima godine.
 
Blagdanski kupci koriste internet, posebno tražilicu, kako bi saznali koje poklone kupiti, koje brendove izabrati i gdje ići kupovati. Ustvari, internet je prvi izvor informacija kad se kreće u blagdansku kupovinu jer, prema istraživanjima, četiri od pet kupaca smatra ga najkorisnijim izvorom informacija.

Za vrijeme blagdana trgovci guraju promotivne akcije na ključne dane. Ali istraživanja pokazuju da kupci obavljaju kupovine kroz cijelo blagdansko razdoblje. Ustvari, vrhunac bude između 10. i 16. prosinca. To vrijedi i za kupce koji su koristili tražilicu i za one koji nisu.
 
Procjenjuje se da će do 2017. godine više od 50% godišnje maloprodaje biti direktno pod utjecajem digitalnih izvora informacija.
 
Zanimljivo je da ljudi koji googlaju kupuju više od drugih ne samo tih najfrekventnijih dana nego kroz cijelo razdoblje.
 
Ovo govori da ljudi koji kupuju online ispadaju vjernija i upućenija klijentela. I budući da vrše pretrage kroz cijelo razdoblje veće su šanse da ćete ih dosegnuti sa online pogodnostima izvan tradicionalnih promocijskih dana.

Ljudi koji koriste tražilicu, posebno oni koji su neodlučni, su vrijedna publika na koju se može utjecati za vrijeme blagdana. Uzimajući to u obzir, prodavači i brendovi moraju osigurati da potencijalni kupci pronađu njihove proizvode na internetu među ostalom online ponudom. To možete postići putem Google AdWords sustava oglašavanja.
 
Aktivno morate voditi brigu o svojoj virtualnoj prisutnosti kao što vodite brigu i o svojim izloženim proizvodima u dućanima. Uz pomoć CMS-a možete samostalno upravljati vašim podacima, vašom ponudom i trenutno mjenjati svoje akcije, popuste i cijene.

Ako nemate stvarni dućan onda je potreba za snažnom online prisutnošću još veća, kako za branding tako i za samu prodaju.