img1
Koristeći newsletter email liste možete doći do novih korisnika koji žele primati vaše informacije o ponudi ili o novim uslugama. Međutim, prije nego krenete sa e-mail marketingom morate izgraditi određeni krug povjerenja i interesa kod korisnika i ponuditi im razlog zbog čega bi vam oni željeli svoju dati e-mail adresu.
 
Ovdje su vam 4 praktična savjeta koje vam preporučam.
 
1. Izgradite povjerenje posjetitelja
Ako želite da posjetitelj na vašoj web stranici ostavi svoju e-mail adresu, morate ga uvjeriti zbog čega je to dobro za njega. Morate im objasniti što će dobiti od Vas, koje su prednosti ako se upiše na listu. Trebao bi znati kako će mu to poboljšati poslovanje ili samo korisničko iskustvo. Da li mu to stvara prednost u brzini dobivanja informacija o vašoj ponudi ili novim uslugama. Svakako navedite ako imate promotivnih akcija ili promo cijena samo za članove newsletter liste.

2. Napravite promotivne kupone
Da bi pobudili interes kod posjetitelja trebate im i ponuditi nešto. Ponudite im da nešto skinu besplatno sa vaše web stranice ili neki promotivni kupon za prvu kupnju. Možete im ponuditi i neki poklon, ne mora to biti skup proizvod, ali dovoljno da zainteresira kupca da se upiše na vašu newsletter listu.
 
3. Stvorite jednostavan sadržaj
Nemojte raditi zbunjujuće newsletter-e, natrpane šarolikim ponudama ili krivim informacijama. Uvijek se fokusirajte na što preciznije proizvode ili usluge i obavezno treba ubaciti tzv. call-to-action, jasan poziv na akciju.
 
4. Budite iskreni prema članovima
Obavezno napišite da njihovu email adresu nećete davati niti prodavati trećim osobama i da je upis za njih siguran. Navedite način postupka brisanja e-mail adrese iz newsletter liste. Napišite koliko često mogu korisnici očekivati vaš newsletter.
 
Sve ovo su preporuke kako bi izgradili povjerenje kod novih korisnika koji se još nisu odlučili upisati na vašu newsletter listu, ali im pomažu da se osjećaju sigurni , da budu sigurni kako ih nećete spamirati ili prodati njihovu e-mail adresu
Koristeći ova 4 jednostavna koraka možete povećati šanse za dobivanje korisnikovog e-maila, a to je tek početak jednog novog odnosa sa posjetiteljom.