Kako Google Trends dovodi korisnike na vašu stranicu

Kako Google Trends dovodi korisnike na vašu stranicu

ili "Što je internet" i "Filmovita"

Znate li uopće što je Google Trends? Previše puta smo dobili negativan odgovor na ovo pitanje. Pitanje o jednom vrlo korisnom poslovnom alatu. I to potpuno – besplatnom.


Pa što je onda Google Trends alat?


Google Trends je besplatni alat pomoću kojeg na jednostavan način možete vidjeti što ljudi pretražuju na interentu u određenom trenutku. Postoji već neko vrijeme, no sada je dobio novi privlačan dizajn, što istraživanje čini vrlo ugodnim. 


Kako vam koristi?


Vrlo je koristan iz razloga što iznimno brzo možete doći do novih saznanja koja bi mogla poboljšati vaše poslovanje, bilo da se radi o nekoj ključnoj riječi koju ste previdjeli ili tražite ideje za pisanje bloga. 


Recimo da ste turistička agencija sa širokom ponudom putovanja po gotovo cijelom svijetu, i redovito pišete članke koji vam pomažu zadržati visoku poziciju na tražilicama, te samim time generiraju više posjetitelja. A znamo što znači veći broj posjetitelja Web stranice: veći broj potencijalnih kupaca – brendiranje – veća prodaja. Važno je pisati o onom što korisnike zanima, a jedan od načina je upravo baciti pogled na Google Trends. Tamo ćete naći što ljude zanima, što googlaju – u određenom danu, vremenu, na određenom mjestu... Sve to će biti i vizualno dočarano grafovima, a možete i usporediti rezultate s nekim drugim vrijednostima.  Dakle, otkrit ćete da su ljudi u posljednje vrijeme vrlo zainteresirani za putovanje u Irsku. Odlično! Pravo vrijeme za jedan dobar, edukativan članak o Irskoj. Pisati ćete što je sve potrebno znati o odlasku u Irsku, razne zanimljivosti, napomene, upozorenja i slično. Naravno, uz pretpostavku da u svojoj ponudi Irsku zaista i imate! Ovo bi trebali raditi iz više razloga. Pojaviti ćete se za to pretraživanje na organskom dijelu rezultata, što je besplatan marketing, postoji mogućnost da će na taj način ljudi bukirati upravo vaše putovanje, a čak ako to i ne učine – dobili ste besplatan brending, postavili se kao autoritet i ljudi polako pamte vaše ime. A i povećali ste promet stranici, što je ponovo korisno za buduću vidljivost Web stranice.


Taj princip se može primijeniti u svakoj djelatnosti i svakom poslovanju na internetu. Uvijek je dobro znati što naši korisnici traže. Istraživanje je prvi i neophodni korak za bilo kakvu aktivnost ili odluku! Google Trends nam to nudi besplatno.


A sada mala zanimljivost. Znate li što se najčešće pretraživalo u prošloj godini? "Što je internet", "Kako smršaviti" i odmah sljedeći na ljestvici je pitanje "Kako se udebljati"! A riječ kojoj je najviše rasla popularnost, za čak +950% je "Filmovita"! Pa eto, ako se ovi pojmovi dotiču vašeg poslovanja, iskoristite ih za povećanje posjećenosti stranice!

Pročitajte još korisnih članaka