img1
Nalazite li se u ulozi poslodavca ili voditelja poslovanja bilo koje vrste i branše, imate par osnovnih ciljeva.
 
Povećanje prodaje, povećanje uspješnosti poslovanja, prestizanje konkurencije i prepoznatljivost na tržištu, neke su od najosnovnijih težnji svakog poslovanja. Da bi se sve to postiglo potrebno je privući ciljanu publiku i kupce, koji će u Vama prepoznati ono što traže.
 
 
Kako privući ciljanu publiku na internetu?
 
Kada govorimo o internet svijetu, način dolaženja i privlačenja publike jest kroz internet stranicu i njen sadržaj. Web stranica može biti vizualno odlična, ali malo će vrijediti i prenositi vrijednost kupcima ako se na njoj ne nalazi pravi sadržaj i konkretne, korisne informacije za svakoga.
 
Content marketing, koji je postao broj 1 u svijetu SEO optimizacije (Što je SEO pročitajte u članku SEO za početnike) i općenito svijetu internet marketinga, stavlja sve više naglasak na kvaliteti sadržaja na web stranicama.

Stavite se u ulogu kupca i osobe koja traga za nekim proizvodom ili uslugom i pretražuje internet za korisnim informacijama i sugestijama koje će ju usmjeriti ka zadovoljavanju svoje potrebe i namjere za kupovinom. Ono što će Vas privući jest informativan i razumljiv sadržaj koji će privući vašu pažnju i dati Vam odgovore na sva pitanja.

Prodajete li kozmetičke proizvode ili softwere, želite da svaka osoba, laik ili stručnjak u području Vašeg poslovanja razumije Vašu ponudu, proizvode i uslugu. To ćete postići prilagodbom sadržaja na web stranici, sukladno Vašoj ciljanoj publici koja traga baš za Vama.
 
 
Zašto je sadržaj na web stranici bitan za visoko rangiranje?
 
Internet marketing polazi od Vaše web stranice i njegova uspješnost ovisi o njenoj kvaliteti, na što velikim dijelom utječe upravo kvaliteta njenog sadržaja i orijentiranost na krajnjeg kupca. Google stalno podiže ljestvicu i kriterije koji su bitni da bi zaslužili prvo mjesto na tražilicama, a jedan od najbitnijih je sadržaj na Vašoj stranici.

Ponuda i potražnja ne mogu jedna bez druge, zbog čega je bitno da obje budu postignute na jednakoj razini. Potražnja uvjetuje ponudu, što dovoljno govori o potrebi fokusiranosti Vaše web stranice na ciljanu publiku i krajnjeg kupca.

Uz kvalitetan, informativan i razumljiv sadržaj na web stranici za sve posjetitelje, koji omogućuje Vaše kvalitetno prezentiranje širokoj publici svugdje u svijetu, kvalitetni učinci SEO optimizacije u pogledu visokog rangiranja su Vam zagarantirani na dugi rok!