img1

Optimizirajte odredišnu stranicu web shop-a za veći uspjeh


1. Testirajte više varijanti odredišne stranice - mjesta kamo oglasi dovode vaše posjetitelje

 

 

Ključ do učinkovitih odredišnih ​​stranica i većih stopa prodaje je stalno testiranje i prilagođavanje.

Vaše ciljano tržište će se promijeniti, vaši proizvodi će se mijenjati i vaša konkurencija će se također mijenjati. Stoga je prilagodba nužna.

  • Jesu li vaše prodajne poruke smještene na odredišnoj stranici tako da ih posjetitelji vašeg web shopa mogu lako uočiti?
  • Da li je dizajn vaše odredišne stranice jednostavan i pregledan? Previše informacija s mnogo teksta i grafičkih elemenata može zbuniti posjetitelja. Vaš dizajn bi trebao brzo privući pogled na određeno mjesto i jasno pozvati na akciju.

 

 

2. Vodite računa o podudaranju oglasa i odredišne stranice

 


Odredišna stranica ostavlja prvi dojam za posjetitelja. Posjetiteljima je bitno da se poruka sa npr. reklamnog bannera nastavlja na odredišnu stranicu. Tu svakako ne bi trebalo biti nikakvih nejasnoća - ako oglašavate npr. 15% popusta na banneru tada vaša odredišna ​​stranica mora ponuditi isti taj popust.

 

Odakle dolaze posjete na vašu odredišnu stranicu? Vaše oglasne kampanje moraju biti usmjerene na jedinstvene, ciljane odredišne stranice koju su relevantne.

 

Kupci žele informacije prije same kupnje, pogotovo kupnje skupih proizvoda. Ponudite im te informacije.

 

  • Video isječci koji ističu korištenje proizvoda i druge namjene su brz i interaktivan izvor informacija.
  • Besplatna izvješća i usporedbe s konkurentskim proizvodima povećavaju vašu vjerodostojnost.

 

 

3. Napišite uvjerljivi tekst

 

Provjerite je li vaš poziv na akciju kratak, jednostavan i učinkovit. Zatim ga testirajte i poboljšajte.

 

Savjeti za uvjerljiv, učinkovit tekst:

 

  • Koristite aktivni govor - Usporedite: "Ovi ljudi su koristili naš proizvod i svidio im se. I tebi će!" sa ovim: "Pridružite se tisućama ljudi koji koriste i vole naš proizvod!"
  • Koristite riječi koje izvlače pozitivne emocije
  • Razmislite o riječima koje potiču znatiželju
  • Dodajte riječi koje pokreću akciju - kao: jednostavno, hitno ili ograničeno
  • Ograničeni rok - osjećaj hitnoće potiče ljude da se odluče i djeluju brzo
  • Recite im "zašto" - ako ne znaju zašto bi trebali djelovati, ni neće. Objasnite zašto je korisno hitno reagirati - uštedjeti će novac, povećati prodaju, dobiti će zadnji besplatni primjerak, itd.
  • Neka tekst bude kratak i jednostavan

 

 

4. Koristite svoje fanove sa društvenih mreža

 

Vaši klijenti slušaju jedni druge kada preporučuju proizvode i tvrtke na Facebook-u i Twitter-u. Oni će vjerojatnije kupiti kad vide preporuke na društvenim mrežama.

 

Dodajte komentare zadovoljnih kupaca na svoju odredišnu stranicu.

 

  • Kad primite pozitivan e-mail od kupca, zahvalite mu i tražite dopuštenje za korištenje njegovog e-maila u svom marketingu.
  • Komentare sa svog bloga stavite na svoju odredišnu stranicu gdje potencijalni kupci mogu vidjeti komentare.
  • Prikažite broj Facebook fanova i postove u kojima pozitivno govore o vama.
  • Zatražite preporuke utjecajnih ljudi iz vaše branše kako bi dobili na reputaciji.
 
Koristeći ove male preporuke možete uvelike poboljšati vidljivost vašeg web shopa kao i povećati samo povjerenje kod kupaca. Ako ste u kreiranju novog ili izmjenu postojećeg web shop-a možete se nama obratiti gdje ćemo vam napraviti analizu i preporuke kod izrade.