img1

Prije svega, znate li uopće što je Google My Business?


Google My Business
( GMB ) je usluga za unos poslovne djelatnosti. Pojednostavimo, GMB je jednostavan alat koji omogućuje firmama i organizacijama upravljanje online prisutnošću na google tražilici, a uključuje google kartu i samo pretraživanje. Ono što je najbitnije - besplatan je! Pomoću njega unosite i potvrđujete podatke o vašoj firmi/usluzi što pomaže korisnicima da Vas otkriju, ali i bolje upoznaju vašu poslovnu strategiju.

Krenimo detaljnije u priču o važnosti Google my Business-a…

Ako u Google tražilicu npr. upišete Nivago u desnom kvadratu kroz prikaz rezultata, dobiti ćete vrlo korisne informacije: radno vrijeme, broj telefona, adresu, te sve ostale informacije za koje Google misli da biste tražili.
 

 
 
 
 
 
Međutim, ako u Google tražilicu upišete npr. Facebook, onda će Vam se na desnoj strani kroz prikaz rezultata otvoriti kvadrat koji sadrži nekoliko informacija o traženoj organizaciji, društvene poveznice, ali i ostale kompanije tražene prema sličnom udruženju.
 

Zašto uopće brinuti o Google My Business-u?


Ako uzmemo u obzir da se svaki dan na Googleu obavi 3,5 milijarde pretraživanja, vjerujemo da želite biti sigurni da ste i Vi dio njih i da se u njima možete pronaći.

Koncepta "mikro - trenutka " koju je 2015.g. predstavio Google, polazi od ideje da korisnici očekuju hitan odgovor u danom trenutku  - žele saznati, otići i kupiti/konzumirati/itd. Takva vrsta ponašanja je u velikom porastu, bez obzira na to što potrošači zaboravljaju da im nekada informacije nisu bile toliko brzo dostupne.

Statistika nam pokazuje da 27% korisnika čita online recenzije lokalne tvrtke, s 12% onih koji svaki dan "guglaju” iste. Vašem poslovanju je to prilika, odnosno ogroman potencijal da budete viđeni ako ste na pravom mjestu.

Priznajte, ne volite, živcira Vas kada tražite određenu informaciju na internet tražilici, a ona ne postoji. Sada zamislite da takav isti doživljaj mogu imati i Vaši potencijalni kupci/korisnici kada traže vašu firmu, ili uslugu, a Vi niste prisutni na internetu. No good, no good at all!

Ne znamo da li smo Vas navedenim uspjeli uvjeriti u važnost Google My Business-a, ako nismo, evo još nekoliko razloga  da posegnete za otvaranje istog…

1. Veoma je jednostavan i lagan za korištenje


Samo nekoliko minuta je potrebno za postavljanje, a i sam Google Vas navodi kroz korake.  I tada se događa magija, vidljivost Vaše tvrtke na tražilici se rapidno povećava.


2.  "Želim biti prvi na tražilici!" - važnost za optimiziranje web stranice - SEO


Prošli su dani kada je jedino bilo važno ponavljanje ključnih riječi na vašoj web stranici kako bi Google primio što više informacija o vašoj firmi/usluzi/proizvodu i prepustio Vam prvo mjesto kod rezultata pretrage.
Što više informacija pružite, povežete sve svoje društvene profile i web s Google My Businessom, to će Vas Google prije nagraditi, odnosno više rangirati kod rezultata pretraživanja.

3.  Konkurentnost na online/offline tržištu


Vaša konkurencija možda već koristi sve blagodati Google My Business-a, rangirajući se na google tražilici iznad Vas, omogućavajući isto tako potencijalnim klijentima lakši odabir vaše konkurencije…

4. Potaknite angažman


Prevrtite film unazad i sjetite se koji smo broj spomenuli kod dnevnih pretraživanja na Google tražilici. Svaka ta pretraga, Vaša je prilika da se povežete sa svojom potencijalnom publikom. Jednostavno, Google potiče korisnike da postavljaju pitanja, ostavljaju  osvrte i komentare.  Tako ste u konstantnoj interakciji s vašim klijentima. Mi volimo statistiku :) Ona nam govori da 85% potrošača vjeruje on-line komentarima, i osobnim preporukama, zato se isplati voditi računa o tome što se o Vama piše i po mogućnosti odgovarati na sva eventualna pitanja ili probleme.

Trebamo li Vas još uvjeravati? :)

Sada kada imate mnogo više informacija o prednostima Google My Business-a, krenite, informirajte, budite konkurentni i ono što je najbitnije, privucite nove klijente.

Sretno!