img1

Crni Petak je postao vrlo važan događaj u svijetu eCommercea. Ove godine pada na 27. studenoga i službena Googleova predviđanja govore da bi s obzirom na pandemiju mogao biti značajan za online trgovinu.

Zanima li vas kako iskoristiti Google Ads za prodajnu priliku koja se pruža samo jednom godišnje?

Vaše kampanje za Crni Petak bi se trebale fokusirati na tri marketinška cilja:

  1. Privlačenje novih kupaca
  2. Buđenje uspavanih kupaca
  3. Pretvaranje trenutnih kupaca u još bolje kupce

Crni Petak je odlična prilika za korisnike Google Adsa da oglase svoje proizvode na isplaniran, kreativan i kontroliran način. Google Ads nudi širok izbor alata koji su dizajnirani kako bi na najbolji način organizirali vaše digitalne marketinške aktivnosti.

Najbolje je iskoristiti kombinaciju Google Searcha i Google Remarketinga putem Display Networka kako bi ispunili svoje ciljeve.


Google Search Network

Ususret Crnom Petku kreirajte oglase koji će naglasiti vaše posebne popuste za točno taj dan. Na taj način ćete generirati uzbuđenje oko promotivnih cijena i onda kada dođe 27. studeni već ćete biti dulje vrijeme u glavama potencijalnih kupaca.


Remarketing

Remarketing putem Google Display mreže može se koristiti za oglašavanje ponuda koje će biti aktivne na Crni Petak. Možete postaviti čitavu seriju jednodnevnih oglasa koji imali funkciju odbrojavanja do Crnog Petka.

Također možete oglašavati različitu ponudu svakoga dana. Remarketing je posebno od pomoći za ostvarivanje naših otprije spomenutih ciljeva. Može ga se iskoristiti kao podsjetnik na ono što se prodaje i kao poticaj na povratak u vašu web trgovinu.

Google Ads je vrlo važan kanal za oglašavanje u kojemu smo mi kao digitalna agencija specijalizirani. Obratite nam se za poboljšanje vašeg poslovanja kroz Google Ads!