Kako se istaknuti u rezultatima pretraživanja - Obogaćeni rezultati

Kako se istaknuti u rezultatima pretraživanja - Obogaćeni rezultati

Jeste li se ikad upitali zašto se pored nekih rezultata na Googleu pokazuju zvjedice? Zašto su nečiji rezultati drugačiji od ostalih i kako su se istaknuli? Google nudi vlasnicima websiteova niz mogućnosti za isticanje putem tzv. "Rich results”, odnosno obogaćenih rezultata pretraživanja.

Obogaćeni rezultati pretraživanja dio su tehničke SEO optimizacije i moguće ih je ostvarivati samo pravilno implementiranim kodom. Obogaćeni rezultati neće vas izravno podići u rezultatima pretraživanja, ali će rezultat biti zanimljiviji korisnicima. Upoznajmo neke najčešće obogaćene rezultate i saznate bi li se oni mogli implementirati i na vašem websiteu!

Review / Ocjena

review ocjena

Jedan od najpopularnijih obogaćenih rezultata koji sa svojim zvjezdicama vrlo efektno izgleda u rezultatima pretraživanja. Prikazat će ukupan broj ocjena nekog proizvoda i grafički prosječnu ocjenu. U određenim situacijama, ovaj obogaćeni rezultat može prikazati cijenu i/ili sliku proizvoda.

Ovakvi rezultati dostupni su isključivo za proizvode ili usluge, a ocjene moraju biti provjerljive i javno dostupne. Lažne ocjene, tajni podaci ili loša implementacija koda može vam donijeti i kaznu, stoga budite oprezni kod implementacije. Proizvodi koji nisu ocijenjeni, logično, neće prikazivati ocjenu.

FAQ / Često pitana pitanja

faq često pitana pitanja

Ako na stranici imate više ponuđenih pitanja i odgovora, moguće je implementirati rješenje za prikaz ovog tipa obogaćenih rezultata. Za razliku od ocjena zvjezdicama koje će zainteresirati ljude za klik na rezultat, FAQ obogaćeni rezultat će prikazivati sadržaj s vaših stranica izravno na Googleu, bez posjete websiteu!

Vaš rezultat zauzimat ipak će zauzeti dvostruko više prostora na stranici (na mobilnoj verziji i cijeli ekran), tako da prije implementacije razmislite je to ono što želite!

Sitelinks Search box

sitelinks searchbox

Search box koji se pojavljuje ispod nekih rezulata je također vrsta obogaćenog rezultata kojeg nije moguće postići bez pravilno implementiranog koda za ovu vrstu rezultata. Ipak, ovaj tip rezultata ne pojavljuje se na web stranicama s manje od 100.000 mjesečnih posjeta, a u pravilu je sigurni pokazatelj promet od preko 1 milijuna mjesečnih posjeta.

Niste sigurni oko toga je li neki rezultat obogaćen ili je zasluga Google my Business profila? Pročitajte naš tekst o Google my Business profilima i koje mogućnosti nude. Zanimaju li vas mogućnosti implementacije obogaćenih rezultata na vašem websiteu? Obratite nam se i izgradimo nešto veliko!

Pročitajte još korisnih članaka

Ova internet stranica koristi kolačiće (tzv. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Saznaj više