img1

U nekoliko navrata smo pisali o tome što je to Google My Business i koliko je njegova uloga bitna u ostvarivanju lokalnih rezultata. U ovom tekstu htjeli bismo pobliže opisati razliku između samog otvaranja Google My Business profila i njegovog profesionalnog vođenja.

Kao što postoji razlika između otvaranja i vođenja web stranice, odnosno između same izrade web stranica i redovitog održavanja web stranica, tako i Google My Business kroz stalno uvođenje novih mogućnosti postaje bitan resurs za vaše web stranice kojeg je potrebno održavati.

Osnovno o Google My Business


Ako želite pročitati što je to Google My Business, pročitajte naš raniji tekst na tu temu: Digitalna Vizitka – Google My Business. Ukratko, riječ je o jednostavnom alatu koji omogućuje firmama i organizacijama upravljanje online prisutnošću na Google tražilici, a uključuje nužne podatke o vašoj tvrtci.

Otvaranje Google My Business profila je tek prvi korak nakon kojeg mnogi više ne nastave brinuti o svojem profilu. Iako je posjedovanje vašeg profila vrlo bitno, njegovo redovito vođenje i uređivanje je nešto što se ne smije zanemariti. Time se ne koriste pune mogućnosti ovog alata, a vaš website i posao se potencijalno izlaže riziku kojeg nosi neodržavani Google My Business profil.

Mijenjaju li nepoznate osobe informacije na vašem profilu?


Google ne uzima u obzir samo podatke o vašem poslu koje mu vi dostavljate prilikom otvaranja Google My Business profila. Budući da je Google zainteresiran za najsvježije informacije, on će, uz informacije koje ste mu dostavili, vašem profilu priljučiti podatke iz vanjskih izvora. To mogu biti ocjene s Facebooka, podaci iz poslovnih direktorija, cijene s booking stranica i ostalo.

Jedan posebno zabrinjavajuć podatak je da nepoznate osobe mogu promijeniti podatke na vašem Google My Business profilu. Moguće je predložiti izmjene na tuđim profilima, od podataka kao što su radno vrijeme do podataka koji mogu uzrokovati ozbiljne probleme poput promjene vaše adrese!

Google će u pravilu obavijestiti voditelja profila kako je za njega zatražena promjena informacija kao i o promjeni informacija koje je Google pronašao na drugim izvorima. Bitno je pratiti obavijesti o ovim izmjena i prijedlozima izmjena!

Korištenje profila za promociju vaših proizvoda i sadržaja

Nivago MBG objave

Objavljujete li redovito tekstove na vašim stranicama? Promovirate nove proizvode ili akcije? Google My Business odlično implementira ovakve obavijesti kroz profile i povećava vašu vidljivost u pretragama.

Vaše objave na Google My Business profilu imaju vidljivost ograničenu na tjedan dana, tako da je bitno redovito osvježavati profil novim objavama.






Moj profil dobiva lažne ocjene i komentare!


Prije svega, bitno je odrediti jesu li ocjene koje ste dobili stvarno lažne? Nije moguće ukloniti komentare koji vam se ne sviđaju, ali Google ne želi lažne ocjene koje se na taj način koriste kao metoda koja konkurencija koristi da bi utjecali na vaše rezultate.

Moguće je s Googleom iskomunicirati lažne komentare i zatražiti njihovo uklanjanje. Redovito provjeravanje komentara i rad na uklanjanju lažnih komentara je nešto na čemu bi se trebalo redovito raditi kao dio održavanja Google My Business profila.

Moj profil je pun postavljenih pitanja!


HEP Elektroprimorje Google My Business profilBilo tko može postaviti pitanje na vašem profilu. Na vama je hoćete li odgovoriti na njega ili ostaviti prostor drugim osobama da same odgovaraju na pitanja postavljena vama.

Ovo može dovesti do neugodnih situacija kao na ovom primjeru Google My Business profila HEP Elektroprimorja u Rijeci gdje pitanja i odgovore postavljaju i ostavljaju nezadovoljni korisnici.

Poput postavljenih pitanja na Facebook profilu, komentarima na vašim proizvodima, u Facebook porukama, na e-mailu... Nužno je kontrolirati komunikaciju i pravovremeno odgovarati na pitanja. Ovo je mjesto gdje je vođenje profila neophodno.







Mislim kako bi mi vođenje Google My Business profila bilo korisno!


Vođenje Google My Business profila postaje svakim danom sve bitnije i Google ulaže velike resurse u promociju ovog alata, osobito integraciju u lokalne SEO rezultate.

Ako želite osigurati da je vaš Google My Business profesionalno vođen i osiguran od potencijalnih problema koje neodržavan profil može uzrokovati, obratite nam se!