7 smjernica za “oživljavanje” dosadne facebook stranice

7 smjernica za “oživljavanje” dosadne facebook stranice

7 smjernica za "oživljavanje” dosadne facebook stranice

Shvatili ste važnost društvenih mreža i pokrenuli facebook stranicu?

Čestititamo, najteži posao je iza vas!

No što ako se ta stranica unatoč vašoj prisutnosti i povremenim objavama ipak ne čini živom?

Niste jedini, mnoge su stranice jednostavno dosadne i ne uspjevaju u onome što bi na društvenim mrežama trebalo biti u prvom planu - komunikacija sa svojim korisnicima.

Dobra vijest je da za sve ima lijeka.

Kako bi ostvarili maksimalan potencijal svoje stranice najprije je važno upoznati se i koristiti sve dostupne alate i mogućnosti koje nam ova platforma pruža, a potom sve to upakirati u priču tvrtke i začiniti s malo mašte.

Ok, sada možda i ne zvuči tako jednostavno, ali zato donosimo top 7 smjernica koje će vam pomoći da lansirate svoju stranicu od dosadne do stranice koju će korisnici redovito pratiti i svojim angažmanom sudjelovati u njenom rastu.


1. Prihvatite važnost prisutnosti na Facebooku

Ako ste stranicu otvorili samo da mlađi kolega na poslu prestane zanovijetati kako je trebate imati, moramo vas razočarati, samo otvaranje nije dovoljno.

Mlađi kolega je ipak bio u pravu, Facebook stranica tvrtke potrebna je baš kao što je potrebna i web stranica, posjetnica ili broj telefona.

Prema zadnjim podacima to je platforma s najviše aktivnih korisnika i mjesto na kojem se rađaju mnoge prilike koje je šteta propustiti.


2. Krenite od osnova

Kada kažemo osnove, zaista mislimo na osnove. Osnovni podaci o vašoj tvrtki, posebice kontakt podaci uvijek moraju biti istaknuti i točni.

Nemojte dopustiti da vaši potencijalni klijenti i kupci imaju problema s pronalaskom osnovnih informacija jer statistika pokazuju da čak 20% potrošača vjerojatno neće posjetiti tvrtku s netočnim ili nedostajućim podacima.

Koje podatke obavezno morate upisati?

Trenutnu fizičku adresu ako je posao vezan za fizičko mjesto, link na web stranicu, telefonski broj i e-mail adresu ali savjetujemo da upišete i više od toga: opis posla s kojim se bavite i usluga ili proizvoda koje pružate, kategoriju kako bi facebook algoritam mogao pomoći u dosegu relevantne publike i radno vrijeme koje bi obavezno u svakom trenutku trebalo biti točno.

Izvor: Nivago facebook stranica


3. Stvarajte privlačan sadržaj

Prvo na što morate obratiti pažnju su profilna i cover fotografija

Svi vizualni sadržaji stranice od iznimne su važnosti jer imaju moć privlačenja pažnje, a time i povećanja angažmana i konverzija.

Što preporučamo po tom pitanju?

Profilna fotografija u pravilu je vaš logotip stoga ne trebate razmišljati previše.Rijetke su situacije kada ćemo za profilnu sliku savjetovati išta drugo jer to je slika koja instantno mora asocirati na vašu tvrtku i pojavljuje se kao avatar na svakoj vašoj objavi i oglasu.

Osigurajte bistru sliku vašeg logotipa vodeći se podacima o veličini prikaza na pojedinim uređajima: 176x176 piksela na desktop uređajima, 196x196 na pametnim telefonima i 36x36 na ostalim mobilnim telefonima.

Cover fotografija je također od velikog značaja. Google navodi kako poslovni profili s fotografijama generiraju 35% više klikova na stranicu stoga niti jedno mjesto gdje je slika očekivana ne bi trebalo ostati prazno.

Točan savjet što postaviti na to mjesto nemamo jer situacija je individualna, no ono što vam možemo savjetovati je da koristite kvalitetnu fotografiju u odgovarajućoj rezoluciji, pratite smjernice svog vizualnog identiteta, izbjegavate stock fotografije i ono najvažnije koristite fotografiju koja s lakoćom plijeni pažnju.

 

4. Pomozite svojim korisnicima da lakše i brže koriste vašu stranicu

Čestitamo! Ako ste prošli sve smjernice do sada, postavili ste dobre temelje da korisnici počnu vašu stranicu smatrati relevantnom i korisnom.

No, idemo korak dalje i osigurajmo im da se stranicom kreću još lakše i "prirodnije”.

Sve djelatnosti nisu iste pa niti ponašanje korisnika nije isto.

Dok će uobičajena reakcija na stranici koja prodaje proizvode biti traženje poveznice na stranicu, kod ugostiteljskih objekata korisnici to će vjerojatno biti traženje smjernice za fizičko mjesto ili kontakt broj.

Potraga ne bi trebala trajati predugo jer u tom slučaju dolazi do prirodnog otpora i unutarnjeg nezadovoljstva korisnika što nam najmanje treba kod kupaca ili klijenata koji su nadomak ostvarivanja konverzije.

Kako ne bi trebali mnogo razmišljali Facebook je već analizirao i stvorio predloške za pojedine djelatnosti, a ako Vam nijedan ne odgovara uvijek nudi i individualno namještanje.

Za korištenje predložaka u glavnom izborniku kliknite postavke, a potom Templates and tabs.

Primjerice ukoliko ste vlasnik restorana možete odabrati i iskoristiti predložak Restaurants and cafes čije postavke možete vidjeti na slici.

Izvor: facebook


5. Konstantan i relevantan sadržaj

Svaka tvrtka ima svoj recept za objavljivanje i angažiranje publike.

Ključ uspjeha uvijek leži u dobrom poznavanju svoje publike.

Jedan od korisnih načina je da pri objavljivanju obavite kratku samoprovjeru pitanjem "Koristi li ova objava mojim pratiocima/ klijentima/ kupcima ili je postavljam samo jer je red da se nešto postavi?”

Budite iskreni prema sebi i nikad nemojte pasti u zamku "bolje išta nego ništa” jer tako stvarate mnogo sadržaja koji nikoga ne zanima.

Pratite reakcije svoje publike i budite konstantni.

Ukoliko je vaša zadnja objava iz prošle godine, vaši će potencijalni klijenti i kupci misliti da ste ugasili poslovanje. Bit ćemo fatalni - u tom je slučaju zaista bolje da nemate stranicu.

Igrajte se i koristite različite vrste objava uvijek imajući na umu svoju vrstu publike.

Mogućnosti su razne - od videa koje posebno cijeni mlađa publika, do visoko kvalitetnih fotografija koje daju na profesionalnosti do djeljenja iskustava drugih korisnika koja su uvijek najvažniji aspekt svakog poslovanja. Korisnici vole čuti tuđe mišljenje, a ako k tome dodamo kredibilitet osobe koja daje mišljenje - primjerice influencer tim još bolje.

Behind the scene fotografije i live video prijenosi još su jedan vid objava koji ima veliki utjecaj na korisnike jer svatko voli pogledati stvaran i vjerodostojan sadržaj, a k tome ima i osjećaj da ulazi usko među vaše redove.

Odlučite li se na ovakve objave i pritom naravno ne prikažete nešto što može pokvariti reputaciju, uspjeh po pitanju angažmana je gotovo zagarantiran.

Okušajte se i u korištenju dodatnih vrsta objava poput anketa i kvizova koji vam osim angažmana mogu donijeti i vrijedne povratne informacije o navikama, preferencijama i željama vaših pratitelja iz prve ruke.

 

 

6. Ponudite razlog više da vas prate

Objave su dobre i raznovrsne ali ponekad je korisno dodatno iznenaditi i razveseliti svoju publiku kao vid zahvale što su tu i prate vaš rad.

Neki od načina kako to ostvariti su organiziranje nagradnog natječaja ili objavljivanje posebnih promotivnih ponuda.

Nagradne natječaje uvijek pokušajte koncipirati tako da se potiče pozitivane komentare o vašim proizvodima, a promotivne ponude mogu podrazumijevati kod za popust, besplatan primjerak proizvoda, besplatnu poštarinu i sl.

Zanimljiv je podatak da gotovo pola kupaca odbija kupovati proizvode brendova koji nikad ne nude promotivne ponude.

Možda ne toliko atraktivan i očit dodatni razlog da vas publika prati ali itekako važan je redovno odgovaranje na poruke, komentare i recenzije. Ažurnost i temeljitost u odgovaranju sigurno će dati doprinos u dugotrajnom odnosu s korisnicima kojeg će oni cijeniti. Ovo smo odlučili smjestiti u dodatne aktivnosti jer je nažalost još uvijek rjetko za pronaći iako bi trebalo biti gotovo pa obavezno.

 

7. Širite svoj krug korisnika

Zadnje ali nikako manje važno konstantno je širenje svoje publike.

Najbolji način za povećanje broja korisnika koji će vidjeti, sudjelovati, angažirati se, zapamtiti i u krajnosti napraviti konverziju je oglašavanje.

 

Napravite plan oglašavanja prema željama i ciljevima, a ukoliko vam pri tome ili bilo kojem drugom aspektu vođenja stranice zatreba pomoć, obratite se našim stručnjacima za društvene mreže.

Pročitajte još korisnih članaka

Ova internet stranica koristi kolačiće (tzv. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Saznaj više