img1

S ulaskom u novu 2016. godinu, kao i svake godine postoje brojna predviđanja i očekivanja u pogledu razvoja novih trendova, koji bi uvelike mogli izmijeniti našu internet pustolovinu i digitalni doživljaj. Što se mijenja? Što ostaje isto? Što prestaje biti aktualno i postaje nepoželjno u internet prezentaciji naših klijenata i što je bitno istaknuti?


Ne brinite, o svemu tome mi vodimo brigu i brinemo se za stalnu kvalitetu i jedinstvenost u Vašem internet nastupu. Pokušat ćemo Vam približiti neka od naših predviđanja i prognoza svjetskih marketinških stručnjaka, na koje je bitno staviti fokus u ovoj godini.

Sa stalnim razvojem tehnologije i pojavom novih, puno interaktivnijih digitalnih uređaja, mijenja se i način pretraživanja i ponašanja Vaših internet posjetitelja. Predviđanja novih razvoja i trendova u digitalnom marketingu, uvijek polaze od internet posjetitelja i analize njihova ponašanja u interakciji s Vašom web stranicom.
 

Što očekivati u 2016.godini?

Činjenica je da je donošenje finalne odluke o kupovini ili odabiru neke usluge postao sve kompleksniji, zbog čega se nekada rezultati web analitike mogu činiti poražavajući jer ste ostvarili malo prometa i prodaje od posjete internet posjetitelja Vašoj stranici.

Razlog tome je proces istraživanja u kojem svi posjetitelji žele saznati što više informacija o proizvodima ili uslugama različitih poduzeća, kako bi njihovom usporedbom mogli filtrirati svoju potragu prema najboljem izboru. To znači da posjetitelji prikupljaju što više informacija, prije donošenja finalne odluke o kupovini, zbog čega je bitno da na Vašoj stranici saznaju sve potrebne informacije i dobiju sve što im je potrebno.

Za to je zadužen Content marketing koji je u 2015. godini potvrdio svoju važnost za povećanje prometa i posjeta Web stranici, a naša predviđanja su da će se to svakako nastaviti u 2016. godini. Imati kvalitetan content marketing, prilagođen po svim stupnjevima pravilne SEO optimizacije, biti će i dalje ključ Vašeg uspjeha i istaknutosti među konkurencijom i u 2016. godini. S dobrim contentom tj. sadržajem na stranici zaštićeni ste od velikih promjena u pozicijama na Google tražilici i od odlaska i gubitka Vaših potencijalnih klijenata, koji će po tome prepoznati Vašu kvalitetu i digitalnu osviještenost.

Mobilni promet > promet putem desktopa

Istraživanja su pokazala da je već sredinom 2015. godine mobilni promet po prvi put premašio promet ostvaren putem desktopa, što uvelike usmjerava naša očekivanja za 2016.godinu. Trend kompletnog prelaska na internet pretraživanje i interakciju putem tableta i pametnih telefona, će nastaviti svoj rast i u 2016. godini. Tu trebamo ponovno naglasiti imperativ posjedovanja mobilno prilagođenog web dizajna, bez kojeg nema ni očekivanja rasta prometa.

Društvene mreže

Osvrnuvši se na prethodnih par godina, može se sa sigurnošću potvrditi dominacija društvenih mreža u kreiranju kvalitetnog online nastupa klijenta. Socijalne mreže su postale najpopularnija i najčešća online aktivnost više od polovice internet posjetitelja od kojih je u 2015.godinu većina njih otvorila barem jedan profil na nekoj od društvenih mreža.

Facebook i dalje predvodi kao društvena mreža s najvećim brojem korisnika, a sve veću važnost dobiva Instagram, koji prikuplja sve veći broj korisnika svih dobnih skupina, a tome je znatno pridonijelo povezivanje Facebook i Instagram platforme. Slikovni postovi na Instagramu su kratki, jasni, učinkoviti i dinamični. Rast u posjećenosti i broju novih korisnika će se nastaviti i u 2016.godini.

Video platforme

Ljubav korisnika prema videima i video domenama samo raste i utječe na pojavu sve većeg broja online platformi koje nude live streaming videa i njihov pregled u trenutku njihovog snimanja. YouTube je i dalje najdominantniji kanal s najvećom ponudom videa i s najvećim brojem dnevnih pregleda videa. Preporučljivo je napraviti zabavan i interaktivan video, koji će privući pažnju vaših posjetitelja i dati im bolji uvid u bit Vašeg poslovanja.

2016. godina će učvrstiti trendove koji su se pokazali uspješnim i popularnim u 2015.godini i stavit će se sve veći naglasak na postizanju bolje interakcije i informiranosti internet posjetitelja, čiji se zahtjevi i očekivanja povećavaju svakim danom.

Budite u toku s promjenama i novostima, stalno unapređujte svoj online nastup, pružite svojim klijentima sve što im je potrebno i pobijedite konkurenciju!