img1

Ovog mjeseca donesena je odluka o raspisivanju javnog poziva za udruženo oglašavanje u 2020. godini. Kao i ranijih godina, riječ je o natječaju za dodjelu sredstava za promotivne kampanje u tiskanim medijima, televiziji, radiju, internetu.

Mogući iznosi potpore, uvjeti suradnje i rokovi prijave na javni poziv bit će poznati početkom rujna ove godine, ali već sada znamo da će se potpore dijeliti u tri modela:

  1. Udruženo destinacijsko oglašavanje sustava turističkih zajednica
  2. Udruženo oglašavanje subjekata nositelja ponude u svojoj destinaciji
  3. Udruženo oglašavanje ponude nautičkog turizma





Što to znači za vas?

O ciljevima projekta udruženog oglašavanja više je rekao Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić: "Danas smo usvojili prijedloge vrlo važnih javnih poziva za suradnju s domaćim i inozemnim partnerima u promociji hrvatskog turizma za 2020. godinu. Naglasak je na aktivnostima udruženog destinacijskog oglašavanja, ali i na strateškim promotivnim kampanjama na emitivnim tržištima.

Drugim riječima, možete se kandidirati za sufinanciranje oglašavanja u tiskanim medijima, televiziji, radiju, vanjskom i online oglašavanju poput Google AdWordsa ili oglašavanja na društvenim mrežama.



Kako se možete prijaviti za ovakav oblik potpore?


Kako biste se mogli prijaviti potrebno je popuniti sve obrasce (podaci o partneru, prijedlog međusobnih udjela financiranja kampanje, media plan, podaci o programu za Hrvatsku) i dostaviti prezentaciju prijedloga suradnje (strategiju, ciljeve kampanje, ciljana tržišta, ciljane skupine, odabir medija/formata/termina u odnosu na ta tržišta i skupine, primjeri oglasa/vizuala i njegove tehničke specifikacije, itd.).

Izrada prezentacije prijedloga suradnje je segment kod kojeg ćemo vam rado pomoći.

Slobodno nas kontaktirajte za izradu besplatne strategije ili za sva pitanja o oglašavanju! Ako se želite prijaviti na poziv odmah po raspisivanju, obratite nam se na info@nivago.hr.