img1

Oglašavanje na YouTubeu ne mora biti komplicirano! Ono je dostupno tvrtkama na svakoj razini budžeta i moguće ga je pokrenuti izuzetno brzo. Ovdje želimo pokazati kako na jednostavan način započeti s oglašavanjem na ovoj odličnoj platformi!


Zašto bih uopće koristio YouTube oglašavanje!?


Najbolje ciljanje korisnika. Sve veći pomaci u zaštiti privatnih podataka odlični su za korisnike, ali stavljaju sve veće izazove pred oglašivače. Što je korisnik privatniji, potencijalno oglašavanje je manje ciljano.






Youtube ovo okreće naglavačke. Moguće je ciljati pojedine kanale, videe, interese (kroz povijest pretraživanja) uz klasične oblike ciljanja (dob, spol, lokacija, itd.). Uz dvije milijarde mjesečnih korisnika, YouTube je uz bok Facebooku po dosegu korisnika!


Koje vrste oglašavanja na YouTubeu su mi dostupne?


  1. Skippable In-Stream Ads (TrueView) - Video oglasi od 12 do 180 sekundi koje je moguće prekočiti. Po završetku videa oglas se prikazuje u obliku bannera.
  2. Unskippable In-Stream Ads (Pre-Roll) - Video oglasi do 15 sekundi koje nije moguće preskočiti, bez dodatnog bannera.
  3. Bumper Ads - Video oglasi do 6 sekundi koje nije moguće preskočiti, bez dodatnog bannera.
  4. Video Discovery Ads (In-display) - Oglašavanje videa na YouTubeu. Specifično po tome što oglas ne vodi na website nego na YouTube video.

Objašnjavanje svake vrste videa zahtijevalo bi nešto više vremena. U ovom trenutku reći ćemo samo da je svaki oblik oglašavanja prilagođen drugoj potrebi, ali je moguće (i preporučljivo) kombinirati ih. Ako želite dodatno pojašnjenje, svakako nam se javite!


Je li video nužan za oglašavanje na YouTubeu?


Oglasi na YouTubeu se sastoje od teksta, bannera (slika) i videa. Kako je YouTube video platforma, video oglasi su nužni za uspješnu kampanju. Ako još nemate vlastiti video, a željeli biste ga snimiti, mogu Vas savjetovati naši stručnjaci za oglašavanje.

Već imate vlastiti video s kojim biste se htjeli oglašavati na YouTubeu? Obratite nam se već danas kako biste mogli iskoristiti izuzetno ciljanje i doseg oglašavanja na YouTube platformi!