img1
U posljednje vrijeme smo počeli zaprimati sve više upita o postavljanju tvrtke na Google kartu. Razlog većeg interesa leži u tome što je Google, u želji da prikaže što relevantnije rezultate, počeo "gurati" tvtke koje se nalaze u neposrednoj blizini.

Primjerice, mi se nalazimo u Rijeci i upisali smo samo riječ "hotel". Umjesto da nam dolaze razni rezultati stranica hotela u Zagrebu, Dubrovniku... dobili smo najrelevantniji mogući odgovor od Googlea – hotele u blizini.
 
 
No osim ovakvog popisa, kada tražite konkretnu tvrtku, ako je ona prijavljena na Google karte, dobiti ćete ovakve rezultate:




Jednim klikom možete pronaći upute za dolazak ili jednim klikom možete nazvati tvrtku, dodati broj u adresar ili pročitati recenzije. Ti rezultati nisu automatski, već se pojavljuju jer je  netko uvrstio svoje poslovanje na Google Maps platformu. Ako još uvijek niste dodali svoju tvrtku na Google Maps, došlo je pravo vrijeme da to učinite.

A sada, idemo postaviti Vašu tvrtku na Google Maps, korak po korak!

Osnovni koraci postavljanja tvrtke na Google Maps 

Ukoliko imate osnovanu tvrtku već neko vrijeme, postoje šanse da ste već uvršteni na Google Maps, no ako ste novo osnovano poduzeće morat ćete odraditi proces dodavanja. Prilikom dodavanja, pružaju Vam se brojne mogućnosti opisa i detaljne specifikacije svog poduzeća. 


1.Korak: Odlazak na stranicu Google My Business 


Prvi korak kretanja u proces dodavanja vaše tvrtke jest preko postojećeg osobnog Gmail računa (Polje Sign in). Kada uđete u svoj Gmail račun, kliknite na polje Get on Google.


2.Korak: Upisivanje imena Vaše tvrtke ili adrese u Search polje
 
 
 
 
 
 
 
3.Korak: Dodajte svoju tvrtku 

Ako ne nađete svoju tvrtku u popisu ponuđenih rezultata, znači da Vaša tvrtka nije dodana i možete ju dodati klikom na polje Add your business.
 
 
 
 
4.Korak: Ispunite obrazac prijave

U obrascu prijave nude Vam se brojna polja u koja morate upisati osnovne i najbitnije informacije Vaše tvrtke. Upišite ime koje želite dati svojoj tvrtki, potpunu adresu, telefonski broj i odaberite kategoriju poslovanja u koju pripada Vaša tvrtka.
 
Prilikom upisivanja podataka i odgovaranja na ponuđena pitanja, imajte na umu važnost upisivanja što točnijih i detaljnijih podataka, kako bi Vas Google što bolje prikazao u rezultatima pretrage. 

Pri dnu obrasca, morat ćete odabrati kategoriju koja najbolje opisuje vaše poslovanje. Izbor kategorije je vrlo važno jer će kroz nju Google na najbolji način klasificirati Vaše poslovanje i tip upita za koji će ponuditi Vaše poslovanje u rezultatima pretrage. Google ima zadane kategorije ili ključne riječi za svaku vrstu djelatnosti. Upišite ključne riječi koje najbolje opisuju Vaše poslovanje i od ponuđenih rezultata izaberite najprikladniju. 
 
 
 
 
5. Korak: Verifikacija Vaše tvrtke

Nakon što završite s prijavom, Google ju mora verificirati i potvrditi točnost unesenih podataka, prije nego što uvrsti Vašu tvrtku na Google Map na način da bude vidljiva internet korisnicima. Za verifikaciju Google obično šalje mail s kodom verifikacije, kojeg po primitku upišete u traženo polje. Ovaj oblik verifikacije šalje Vam se u razdoblju od 1-2 tjedna, dok nakon primitka imate 30 dana za verifikaciju.

Određenim tvrtkama se može ponuditi i opcija verifikacije uz pomoć koda koji se dobiva putem poruke na mobitelu ili automatskog telefonskog poziva, koji je puno brži i bolji. No, ako Vam se ova opcija ne ponudi, znači da nije dostupna za Vaše poslovanje. 

Nakon verifikacije Vaša tvrtka je upisana na Google Map i biti će prikazana u rezultatima pretrage za Vaše poslovanje. Sve ostale promjene možete naknadno napraviti i unijeti na svojoj Google Business stranici. Omogućite Vašim kupcima lako pronalaženje i dolaženje do svih osnovnih i potrebnih informacija kroz ovih par jednostavnih koraka!