Zašto se društvene mreže svakim danom shvaćaju sve ozbiljnije u svijetu oglašavanja?

Zašto se društvene mreže svakim danom shvaćaju sve ozbiljnije u svijetu oglašavanja?

Kako bismo odgovorili na ova pitanja i razotkrili fenomen društvenih mreža vjerujemo kako trebamo osvijestiti samu ljudsku prirodu.

Ne tako davno internetom smo se mogli koristili samo pasivno, isključivo za informiranje i učenje. No, napretkom tehnologije, a uvelike i pojavom društvenih mreža mogućnosti i navike ljudi na internetu potpuno su se promijenile.

Korisnici interneta dobili su mogućnost koristiti društvene mreže kako bi komunicirali i povezivali se s drugima ili bolje rečeno dobili su mogućnost postati aktivni sudionici. Time se ujedno i ostvarila osnovna ljudska potreba za komunikacijom, povezivanjem i sudjelovanjem u društvu. Moramo biti svjesni kako su ljudi primarno društvena bića.

Nije trebalo proći mnogo vremena, a da korisnici dođu do današnjeg prosjeka od čak 2 i pol sata koja kroz dan provedu na društvenim mrežama, što primjerice čini čak 50% vremena provedenog na mobilnom uređaju. Ako k tome dodamo činjenicu da čak 83% korisnika interneta sudjeluje u jednoj od društvenih mreža dolazimo do jasnih zaključaka o važnosti društvenih mreža danas.

S jedne strane dolazimo do očitog pokazatelja da su svi naši potencijalni klijenti u neko doba svog slobodnog vremena upravo na društvenim mrežama te je to pravi trenutak u kojem ih možemo samo podsjetiti da smo mi ovdje kad nas zatrebaju, a s druge strane vodi nas do zaključka da im ovdje pružamo mogućnost da s nama komuniciraju, dijele svoje mišljenje, pitaju za savjet i time se dodatno povežu i učvrste odnos te postanu vjerni i dugotrajni klijenti ili kupci, a pritom se vodimo upravo zadovoljavanjem njihove osnovne ljudske potrebe.

Prepoznaju li tvrtke potencijal ovog prostora na pravi način te uspiju li prepoznati potrebe svoje publike i ostvariti dobru komunikaciju rezultati mogu biti iznenađujuće pozitivni.

Ipak, treba imati na umu da je za ostvarenje komunikacije s većim brojem korisnika potrebno provoditi (kvalitetno) plaćeno oglašavanje. Naime, u počecima je objava stranica sezala do čak oko 70% pratitelja, dok je danas to mizernih 2-3%. Dobra vijest je da je oglašavanje na društvenim mrežama još uvijek relativno jeftino te se uspoređujući s klasičnim oblicima marketinga lakše, brže i jeftinije seže do većeg broja vrlo specifične, željene publike.

Trebate li pomoć kod vođenja Facebook stranice ili oglašavanja? Obratite nam se s povjerenjem, a naši će se stručnjaci pobrinuti da iskoristite društvene mreže na najbolji način.

Pročitajte još korisnih članaka

Ova internet stranica koristi kolačiće (tzv. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Saznaj više