img1
Znate li koji zadatak mora odraditi koji član Vašeg tima, kako napreduje i koliko će mu trebati za pojedini zadatak? A onaj klijent koji je poslao mail jutros sa zahtjevom za izmjenom projekta, tko radi na tome? Jeste li poslali fakturu klijentu koji ju je jučer tražio? Vjerujemo kako vam ista pitanja svakodnevno prolaze po glavi i isto tako vjerujemo kako vam na takve stvari odlazi jako puno vremena koje biste zasigurno mogli potrošiti na nešto produktivnije. 


Činjenica je da način na koji radimo utječe na kvalitetu obavljenog posla. Što kada bismo vam rekli kako postoji jednostavniji način na koji možete pratiti svoj odnos s klijentom i istovremeno koordinirati poslove unutar tima? 


CRM (Customer Relationship Management) je naziv za skup alata koji vam omogućava praćenje rada s klijentima (poput pisanja ponuda, ugovora, narudžbi) dok istovremeno olakšava komunikaciju s vašim zaposlenicima. Drugim riječima, riječ je o alatu koji će vam omogućiti da detaljno pratite svaku fazu razvoja projekta i istovremeno imate potpuno kontrolu nad tim tko je od vaših zaposlenika zadužen za pojedini zadatak. 


Zamislite jedan program koji će zamijeniti razne programe za komunikaciju poput Skype-a ili emaila, excel tablica, rokovnika i kalendara. Niste vezani ni računalom tvrtke - aplikacija CRMa vam omogućava pristup putem svih dostupnih uređaja koji su spojeni na internet. Možete koristiti i mobitele i ostala računala, nije potrebna nikakva instalacija ni tehnički uvjeti.


Informacije dostupne u realnom vremenu


Jednom kada zabilježite podatke o klijentu, isti automatski postaju vidljivi svim članovima vašeg tima. Izbjegnite nesporazume, izgubljene zadatke između odjela i kršenje rokova.


Jednostavna kontrola svake faze projekta

Postignite visoku razinu učinkovitosti povezujući sve kontakte u intuitivan CRM sustav - pristupite povijesti komunikacija, transakcija i dokumenata jednostavnim klikom miša i stvorite cjelovit sustav informacija.


Zajamčena sigurnost

Svi podaci koje unesete čuvaju se i pohranjuju na središnje mjesto na serveru, a za pristup bazi potrebno je korisničko ime i lozinka. Više nikad nećete izgubiti kontakt, dokument ili važne informacije o klijentu.


Daljinski pristup

Za pristup bazi nije potrebno da se nalazite na računalu tvrtke. CRM sustav radi na principu Cloud pohranjivanja podataka i istima možete pristupiti s bilo kojeg mjesta koje ima povezanost s internetom.


Pristup podacima pojedinog klijenta

Efikasno i efektivno komunicirajte s više ljudi istovremeno ili samo s jednom osobom unutar vašeg tima. Tko će imati pristup podacima određenog klijenta i u kojoj mjeri, odlučujete vi. 


Automatizacija svakodnevnih poslova


Za zaključiti posao nikada nije dovoljno samo ispuniti klijentove želje. Iza samog dogovora stoji puno manjih poslova koji vam ponekad oduzmu najviše vremena. Automatizacijom svakodnevnih poslova štedite vrijeme. 


Ključ pružanja klijentima onoga što oni želi (a slijedom toga i ključ uspješnog poslovanja) leži u razumijevanju njih i njihovih potreba. CRM vam omogućuje upravo to - olakšava vam komunikaciju s klijentima, pohranjuje sve važne dokumente na jedno, uvijek dostupno mjesto i nudi vam savršenu platformu za apsolutni nadzor svake faze projekta.