Mnogi su od vas uočili prednosti pokretanja "nagradnih igara” na Facebooku, no malo tko je upoznat koliko su one zapravo na pravoj strani zakona.
Složit ćemo se s vama i podržati svaku želju da nagradite svoje vjerne kupce i pratitelje, to je dobar put k stvaranju dugotrajnih i još vjernijih klijenata i kupaca. Nije na odmet niti ono što ćete vi dobiti zauzvrat. Osim njihove dugoročne privrženosti, to je dosezanje mnogo više novih kupaca i klijenata (Facebook publike) no što biste postigli s objavom neke druge tematike.
Faceebook voli vidjeti da objava zanima vaše pratitelje, da u njoj sudjeluju i da se na njoj angažiraju te to uvijek nagradi s većom vidljivosti.
No, sada dolazimo do onoga što nikako ne biste trebali učiniti, a to su takozvate nagradne igre "lajkaj, podjeli i tagiraj” s nasumičnim odabirom pobjednika.
Zašto je to tako?
Pri organizaciji svake nagradne igre potrebno je slijediti Facebookov pravilnik te zakon države u kojoj se nagradna igra organizira. U našem slučaju Republika Hrvatska ovaj vid nagradne igre smatra igrom na sreću te je za provedbu takve igre potrebno tražiti dopuštenje resornog ministarstva, prirediti mnoštvo dokumentacije i uplatiti određeni postotak nagradnog fonda.
Što mi savjetujemo?
Naš prvi savjet pri želji klijenata za nagrađivanjem jest organiziranje nagradnog kviza/natječaja/nagradnjače pri kojem od pratitelja tražimo određenu kreativnost pri sudjelovanju. Takav vid igre nagrađuje točno odabranog natjecatelja te se stoga ne smatra igrom na sreću i ne podliježe zakonu koji iste definira.
Osim navedenih pravila, važno je uskladiti nagradni natječaj s GDPR-om, odnosno javno istaknuti pravilnik koji uređuje korištenje osobnih podataka.
Još nekoliko savjeta...
Facebook je vrlo strog po pitanju organizacije nagradnih "igara” stoga je važno naglasiti kako Facebook nije organizator niti sponzorira vašu nagradnu igru.
Ukoliko vam je potrebna pomoć, savjet, regulacija ili mrvica kreativnosti u svezi organiziranja nagradne igre na Facebooku slobodno nam se obratite!