Sretni ste ako nemate konkurenciju.
No
gotovo svi ipak nemaju tu monopolističku privilegiju, te im upravo
konkurencija predstavlja glavnu prepreku da budu – najbolji. Ili
barem onoliko uspješni koliko bi htjeli. Eh, konkurencija... Kad već
ne možete biti jedini, budite najbolji! Pobijedite konkurenciju! Za
početak, ovim jednostavnim trikom...
Potrebno vam je 60 min, a možda i manje, uz malo entuzijazma i Google AdWords alat.
Recimo da je vaša konkurencija
zakupila veliki jumbo plakat na prometnom mjestu u centru grada. Kako
bi ipak malo konkretizirali, uzmimo za primjer dvije ljekarne,
vašu i konkurentnu, te dosta popularnu zelenu kavu, kapsule za
mršavljenje kao proizvod koji oboje želite prodati. Taj plakat je izložen tisućama i tisućama pogleda
dnevno. I radi se o vrlo uspješnom marketingu, plakat je izazvao
zainteresiranost javnosti. Nakon nekoliko dana stvorio se već veliki
broj osoba koje razmišljaju o kupnji zelene kave, i koje žele
izgledati baš poput onog divnog modela s plakata. Koji je
njihov slijedeći korak? Utipkat će pojmove „zelena kava",
„kupnja zelene kave" ili „cijena zelene kave" u Google.
Ovo je trenutak da odvojite onih 60
minuta. Ili manje.
Ovo je trenutak da „pokupite" svu tu zainteresiranu javnost i pretvorite ih u svoje kupce. Google AdWords
omogućuje da se kao rezultat unosa gore navedenih riječi prikaževaš oglas, ili u našem slučaju, vaša ljekarna s ponudom zelene
kave. Na ovaj način, velike novčane uloge
konkurentne tvrtke pretvorili ste u vlastiti marketing. Najteži dio,
a to je stvaranje svijesti o proizvodu i izazivanje želje za
kupnjom, odradila je konkurencija. Za vas je ovo bila besplatna
promocija.
Pojednostavljeno, marketinškim
naporima traže se kupci. Kada oni požele to što se prodaje, oni
traže vas! I u tome leži važnost internet oglašavanja, ili Google
AdWordsa, koji omogućuje da budete vidljivi osobama koje su spremne
na kupnju.