Kako marketing konkurencije pretvoriti u vlastiti marketing u 60min

Kako marketing konkurencije pretvoriti u vlastiti marketing u 60min
 
Sretni ste ako nemate konkurenciju.
 
No gotovo svi ipak nemaju tu monopolističku privilegiju, te im upravo konkurencija predstavlja glavnu prepreku da budu – najbolji. Ili barem onoliko uspješni koliko bi htjeli. Eh, konkurencija... Kad već ne možete biti jedini, budite najbolji! Pobijedite konkurenciju! Za početak, ovim jednostavnim trikom...
 
Potrebno vam je 60 min, a možda i manje, uz malo entuzijazma i Google AdWords alat.

Recimo da je vaša konkurencija zakupila veliki jumbo plakat na prometnom mjestu u centru grada. Kako bi ipak malo konkretizirali, uzmimo za primjer dvije ljekarne, vašu i konkurentnu, te dosta popularnu zelenu kavu, kapsule za mršavljenje kao proizvod koji oboje želite prodati. Taj plakat je izložen tisućama i tisućama pogleda dnevno. I radi se o vrlo uspješnom marketingu, plakat je izazvao zainteresiranost javnosti. Nakon nekoliko dana stvorio se već veliki broj osoba koje razmišljaju o kupnji zelene kave, i koje žele izgledati baš poput onog divnog modela s plakata. Koji je njihov slijedeći korak? Utipkat će pojmove „zelena kava", „kupnja zelene kave" ili „cijena zelene kave" u Google.


Ovo je trenutak da odvojite onih 60 minuta. Ili manje.

Ovo je trenutak da „pokupite" svu tu zainteresiranu javnost i pretvorite ih u svoje kupce. Google AdWords omogućuje da se kao rezultat unosa gore navedenih riječi prikaževaš oglas, ili u našem slučaju, vaša ljekarna s ponudom zelene kave. Na ovaj način, velike novčane uloge konkurentne tvrtke pretvorili ste u vlastiti marketing. Najteži dio, a to je stvaranje svijesti o proizvodu i izazivanje želje za kupnjom, odradila je konkurencija. Za vas je ovo bila besplatna promocija.
 
 AdWords

No važno je, biti svjestan ovoga i ako se nalazite s „druge strane" . Odlučili ste se na značajnu promociju i branding svog proizvoda i usluge? Uložili ste veliki novac u oglase, letke ili novinske članke? Budite sigurni da ćete, kada se stvori interes, biti vidljivi kupcima koji tada vas potraže. A potražiti će vas na internetu.
 
Pojednostavljeno, marketinškim naporima traže se kupci. Kada oni požele to što se prodaje, oni traže vas! I u tome leži važnost internet oglašavanja, ili Google AdWordsa, koji omogućuje da budete vidljivi osobama koje su spremne na kupnju.

Pročitajte još korisnih članaka

Ova internet stranica koristi kolačiće (tzv. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Saznaj više