Kako marketing konkurencije pretvoriti u vlastiti marketing u 60min

Kako marketing konkurencije pretvoriti u vlastiti marketing u 60min
 
Sretni ste ako nemate konkurenciju.
 
No gotovo svi ipak nemaju tu monopolističku privilegiju, te im upravo konkurencija predstavlja glavnu prepreku da budu – najbolji. Ili barem onoliko uspješni koliko bi htjeli. Eh, konkurencija... Kad već ne možete biti jedini, budite najbolji! Pobijedite konkurenciju! Za početak, ovim jednostavnim trikom...
 
Potrebno vam je 60 min, a možda i manje, uz malo entuzijazma i Google AdWords alat.

Recimo da je vaša konkurencija zakupila veliki jumbo plakat na prometnom mjestu u centru grada. Kako bi ipak malo konkretizirali, uzmimo za primjer dvije ljekarne, vašu i konkurentnu, te dosta popularnu zelenu kavu, kapsule za mršavljenje kao proizvod koji oboje želite prodati. Taj plakat je izložen tisućama i tisućama pogleda dnevno. I radi se o vrlo uspješnom marketingu, plakat je izazvao zainteresiranost javnosti. Nakon nekoliko dana stvorio se već veliki broj osoba koje razmišljaju o kupnji zelene kave, i koje žele izgledati baš poput onog divnog modela s plakata. Koji je njihov slijedeći korak? Utipkat će pojmove „zelena kava", „kupnja zelene kave" ili „cijena zelene kave" u Google.


Ovo je trenutak da odvojite onih 60 minuta. Ili manje.

Ovo je trenutak da „pokupite" svu tu zainteresiranu javnost i pretvorite ih u svoje kupce. Google AdWords omogućuje da se kao rezultat unosa gore navedenih riječi prikaževaš oglas, ili u našem slučaju, vaša ljekarna s ponudom zelene kave. Na ovaj način, velike novčane uloge konkurentne tvrtke pretvorili ste u vlastiti marketing. Najteži dio, a to je stvaranje svijesti o proizvodu i izazivanje želje za kupnjom, odradila je konkurencija. Za vas je ovo bila besplatna promocija.
 
 AdWords

No važno je, biti svjestan ovoga i ako se nalazite s „druge strane" . Odlučili ste se na značajnu promociju i branding svog proizvoda i usluge? Uložili ste veliki novac u oglase, letke ili novinske članke? Budite sigurni da ćete, kada se stvori interes, biti vidljivi kupcima koji tada vas potraže. A potražiti će vas na internetu.
 
Pojednostavljeno, marketinškim naporima traže se kupci. Kada oni požele to što se prodaje, oni traže vas! I u tome leži važnost internet oglašavanja, ili Google AdWordsa, koji omogućuje da budete vidljivi osobama koje su spremne na kupnju.

Pročitajte još korisnih članaka