Novi Google algoritam update - ažuriranje korisnog sadržaja

Novi Google algoritam update - ažuriranje korisnog sadržaja

Novi Google algoritam update - ažuriranje korisnog sadržaja

25. 8. Google je izbacio novi update svog algoritma. Naziv novog updatea je Helpful content update odn. ažuriranje korisnog sadržaja. Što točno znači koristan sadržaj i kako će ovo ažuriranje Google search algoritma utjecati na vašu web stranicu? U nastavku objašnjavamo sve vezano za ovaj update.

Novo Google ažuriranje usmjereno je na originalan i istinski koristan sadržaj. Ažuriranje korisnog sadržaja ima za cilj potaknuti autore da ulože više truda u stvaranje dobrog sadržaja.

Ovo ažuriranje se uspoređuje s ažuriranjima algoritama kao što su Panda i Penguin, zbog kojih su stručnjaci za SEO promijenili način na koji dizajniraju svoje strategije.

Što se zapravo mijenja u praksi za vlasnike web stranica i SEO profesionalce? Uglavnom, kao što je Google rekao, autori sadržaja bi se prvo trebali fokusirati na ljude i izbjegavati stvaranje sadržaja za tražilice.

Što Google podrazumijeva pod "ljudi prije svega"?

Ovim smjernicama Google daje prednost sadržaju kojeg su napisali ljudi za ljude, umjesto objavljivanja sadržaja za tražilice. Sadržaj usmjeren na ljude na prvom mjestu je odgovaranje na pitanja i zadovoljavanje upita korisnika.

Ažuriranje korisnog sadržaja također izbjegava neoriginalne dijelove sadržaja koji samo sažimaju ono što su rekli drugi autori bez stvarnog dodavanja vrijednosti ili nečeg novog.

Neki SEO profesionalci možda su upoznati s ovom strategijom: autor sadržaja identificira ključnu riječ za koju želi doseći top pozicije u tražilici. Zatim uzima dijelove sadržaja prve tri rangirane stranice te ga složi u neoriginalan tekst kao neku vrstu prepisivanja, osmišljenog samo da privuče pozornost Googleovog algoritma - često, ne dodajući dodatnu vrijednost čitatelju.

To je strategija koju Google želi izbjeći kako bi ponudio dobar sadržaj korisnicima.

Dakle, kako biste stvorili bolji sadržaj za svoje čitatelje i procijenili svoj postojeći sadržaj, Google preporuča da slijedeće stvari uvijek imate na umu:

  • Imate li postojeću i ciljanu publiku za svoju web stranicu kojoj bi sadržaj bio koristan ako dolazi izravno od vas?
  • Pokazuje li vaš sadržaj jasno stručnost iz prve ruke i dubinu znanja (na primjer, stručnost koja proizlazi iz stvarnog korištenja proizvoda, usluge ili posjeta nekom mjestu)?
  • Ima li vaša stranica primarnu svrhu ili fokus?
  • Nakon što pročita vaš sadržaj, hoće li korisnik imati osjećaj da je naučio dovoljno o toj temi?
  • Hoće li netko tko čita vaš sadržaj otići s osjećajem da je doživio zadovoljavajuće iskustvo?
  • Imate li na umu naše smjernice za temeljna ažuriranja i recenzije proizvoda?

U teoriji, sve web stranice uvijek bi trebale biti pisane za korisnike.

Google analizira i procjenjuje sav sadržaj web stranice

Stara SEO praksa bila je objavljivanje velikih količina sadržaja korištenjem taktike prepisivanja sadržaja koju smo objasnili gore i pokušaja rangiranja za neke od njih. Ako se i dalje oslanjate na to, suočit ćete se sa problemom.

U ovom novom ažuriranju, Google neće samo analizirati svaki pojedinačni post kako bi rangirao svaki dio sadržaja zasebno. Analizirat će sav vaš sadržaj u cjelini kako bi dao "signal" povezan sa svim vašim stranicama govoreći je li vaš sadržaj u cjelini kvalitetan ili nije.

Ako je većina vašeg sadržaja niske kvalitete i napravljena samo za tražilice, postoji velika vjerojatnost da ćete izgubiti neke dragocjene pozicije u tražilici čak i ako se neki dijelovi mogu smatrati visokokvalitetnim.

Kako možete vratiti pozicije u tražilici? Morat ćete ukloniti sav sadržaj niske kvalitete sa svoje web stranice i pričekati nekoliko mjeseci dok Google ne shvati da je vaša domena promijenila taktiku – ovo je još jedna karakteristika Googleovog ažuriranja korisnog sadržaja: ono će kontinuirano provoditi analizu u stvarnom vremenu.

Kako izraditi strategiju za svoj sadržaj

Idemo sada na taktički dio. Imamo nekoliko savjeta koji će vam pomoći da poboljšate kvalitetu svog sadržaja, uvijek imajući korisnika kao prioritet.

Vratite se osnovama

Svaka marketinška strategija zahtijeva duboku analizu cilja. To je nešto što se nikada neće promijeniti. Istraživanje o vašim posjetiteljima trebalo bi biti uobičajen je zadatak u vašem tijeku rada.

Ažuriranje korisnog sadržaja vrlo je korisno ako još jednom provjerimo osobnost posjetitelja web stranice.

Dakle, ako to već niste učinili: provjerite svoju web stranicu i pokušajte shvatiti odgovara li vaš sadržaj doista potrebama korisnika u ovom trenutku.

Izbjegavajte previše oslanjati se na AI

Generiranje sadržaja pomoću umjetne inteligencije potpuno je nova praksa objavljivanja velike količine članaka u kraćem vremenu. Međutim, trebali biste ponovno procijeniti može li AI napisati sadržaj umjesto vas.

Kada stvarate sadržaj, pokušajte se osloniti na druge alate, kao što su stvarni podaci, vaši konkurenti ili socijalne mreže. Također možete koristiti alate, kao što je Answer The Public ili SERP obogaćene rezultate koje prikazuju uobičajene upite i potrebe o bilo kojoj temi.

Kvaliteta i vrijednost sadržaja

Kao što smo već rekli, Google daje prednost sadržaju koji je jasno napisan iz prve ruke i koji prenosi duboko poznavanje autora.

Također, i vaši čitatelji daju prioritet kvalitetnom sadržaju. Kada ljudi dođu na vašu web stranicu ili blog, žele znati što vi (ili vaš brend) imate za reći o određenoj temi.

Na internetu ima previše informacija o istoj temi. Kako će se vaša web stranica istaknuti od ostalih?

  • Navedite stvarne primjere, slučajeve, podatke, studije, svoje mišljenje i svoju stručnost
  • Ne objavljujte masovni generički sadržaj
  • Usredotočite se na objavljivanje boljeg sadržaja koji zadovoljava i donosi važne odgovore i uvide vašem čitatelju

Prije nego što potražite ključne riječi za koje želite konkurirati na tražilici, zapitajte se: kako mogu dodati vrijednost ovoj temi? To će vam sigurno pomoći u iskušenju da objavite veliku količinu nekvalitetnog, neplaniranog i generičkog sadržaja.

Ono što nam Google poručuje je: „Ignorirajte me; zadovoljite korisnike.”

Ažuriranje korisnog sadržaja ima za cilj naučiti nas da zapamtimo našu glavnu svrhu: pomoći našoj publici kroz naš sadržaj.

Ako želite i dalje biti u tijeku s najboljim praksama SEO-a, imate neki upit ili želite SEO optimizaciju, kontaktirajte nas. SEO stručnjaci iz našeg tima pomoći će vam da dostignete svoj cilj.

Pročitajte još korisnih članaka