img1
Social Media Marketing (SMM) je dio internet marketinga koji se koristi društvenim mrežama kao marketinškim alatom. Cilj SMM-a je kreirati sadržaj koji će korisnici dijeliti u svojoj društvenoj mreži i tako pomoći brendiranju vaše tvrtke te proširiti vaš doseg do potencijalne publike, odnosno kupaca.

Također, važan je i zbog boljeg pozicioniranja vaše web stranice na tražilici.

SMM pomaže tvrtkama doći do izravnih povratnih informacija od kupaca (i potencijalnih kupaca) što samu tvrtku čini pristupačnijom. Interaktivni dijelovi društvenih medija daju kupcima priliku postavljati pitanja i diskutirati o raznim problemima pa se zbog toga osjećaju povezanijim sa vašom tvrtkom. SMM vodi ka izgradnji i održavanju odličnih odnosa sa svojim kupcima, a kad se to jednom postigne odnos koji ste uspostavili sa svojim kupcima će među njima stvoriti ambasadore vaše tvrtke koji će prenositi vaše poruke i vrijednosti.
To je najbolje što možete dobiti.

SMM je postao prisutniji s povećanom popularnošću Facebook-a, Twitter-a, LinkedIn-a, YouTube-a...

Svaka od društvenih mreža ima svoje posebnosti:
- Facebook je u Hrvatskoj najpopularnija društvena mreža koja trenutno ima preko milijun korisnika i nudi brojne mogućnosti komunikacije.
- Twitter je manje popularan jer je specifičan zbog svog ograničenog komuniciranja preko kratkih tekstualnih poruka, ali ima vjerne korisnike.
- LinkedIn je sve popularnija mreža za predstavljanje i povezivanje u poslovnom svijetu, traženje posla, kontakata, novih poslovnih mogućnosti i praćenja vijesti i novosti iz određene branše.
- Youtube nudi svoju lepezu mogućnosti za video predstavljanja i komunikaciju.
 
Kojom društvenom mrežom se služiti ovisi o specifičnostima vašeg posla i ciljevima koje želite postići u marketinškom smislu.
Ako trebate klijente lojalne vašem brandu, Otvorena mreža vam može pomoći u stvaranju Social Media Marketing plana koji počinje sa temeljitim razumijevanjem vašeg poslovanja, a završava sa zadovoljnim klijentima i ostvarenjem vašeg cilja.