NOVO, update 30. ožujka 2020. Google je najavio dosad navjeći paket pomoći. Od 800 milijuna dolara, podijelit će 340 milijuna dolara vrijednosti Google Ads budžeta za oglašavanje malim i srednjim poduzetnicima, uz dodatnih 250 milijuna za Google Grants program za neprofitne organizacije.
Nove informacije o tome jeste li kandidat za ovu pomoć pratite na našoj Facebook stranici ili nam se javite mejlom!
Snažno je odjeknula vijest o zajedničkoj izjavi najvećih online platformi (Facebook, Reddit, Google, LinkedIn, Microsoft, Twitter i YouTube) u cilju pomoći obuzdavanju bolesti, čime su se obavezali svoje sustave podesiti tako da promoviraju točne informacije, autoritete na određene teme i pravovremene reakcije.
Potrebno je pratiti kako se razvija situacija, prilagoditi se novonastalim okolnostima i vidjeti koje nove opcije će ove platforme uvesti u nadolazećem razdoblju. Najveća novost dolazi s Facebooka.
Facebook Grants program pomoći pogođenim tvrtkama
Facebook je najavio kako će izdvojiti 100 milijuna dolara bespovratnih sredstava tvrtkama pogođenim krizom. Ova sredstva moći će se iskoristiti za oglašavanje na Facebook/Instagram platformama, a Facebook procjenjuje kako će sredstva podijeliti na oko 30000 tvrtki u 30 zemalja. Još je nepoznato hoće li Hrvatska biti uključena u ovaj program i hoće li se on u budućnosti proširiti.
Google Grants
Google Grants je postojeći program kojim Google dodjeljuje budžete neprofitnim organizacijama za potrebe oglašavanja. Riječ je o relativno velikim iznosima (do 10000 dolara mjesečno). Za razliku od najavljenog Facebook Grants programa, Google ograničava svoje resurse na neprofitne organizacije koje su svakako aktivnije u ovom periodu.
Veće nadogradnje algoritama
Google je najranije prepoznao važnost kvalitetnih i provjerenih informacija u područjima "koja život znače" (Google ih naziva "your money or your life" područjima). U drugoj polovici 2018. nadogradio je svoj algoritam tako da je puno osjetljiviji na točnost i provjerljivost informacija u područjima medicine, odgoja djece, financija, znanosti, hrane, fitnessa, itd. Mnogi su u tom periodu iskusili velike padove u SEO pozicijama. Možemo očekivati kako će Google dodatno pritisnuti algoritam u ovom smjeru.
Facebook je izjavio kako pojačava kontrolu nad sadržajem na Facebooku i Instagramu, što bi moglo dodatno ograničiti pravila za oglašavanje na ovim platformama. Taj pristup su preuzele i druge platforme i nadograđuju svoje algoritme kako bi podigle vidljivost kvalitetnog sadržaja.
Očekuju li se novosti?
Svakako. Google i Facebook kao dvije najveće oglašivačke platforme žele pomoći svojim klijentima kako ih u konačnici ne bi izgubili. Pratimo sve novosti o mogućnostima koje će Google i Facebook nuditi u ovom periodu i obavještavat ćemo vas o novim opcijama. Ako imate dodatna pitanja o određenim novostima ili programima u ovom kontekstu, svakako nam se obratite!