YouTube oglašavanje je marketing nove generacije! Konkurencija u Hrvatskoj je još uvijek mala, što otvara priliku za jeftiniji doseg publike. A ovdje se radi o miljardama...
YouTube oglašavanje je još uvijek velika novost koja je obradovala mnoge oglašivače i vlasnike tvrtki diljem svijeta. YouTube je druga najveća svjetska pretraživačka platforma s čak nekoliko milijardi korisnika mjesečno, a takvi oglasi se ne vide samo tamo već na cijelom internetu, na svim stranicama s video sadržajem! Je li potrebno još što dodati za ovaj senzacionalan marketing?
Kako takvo oglašavanje može povećati promet web stranice?
Samo u Hrvatskoj, YouTube ima doseg više od 61% populacije. Svaki mjesec se pregleda preko 6 milijardi sati. Stoga nije ni čudo što nas je svih opcija oglašavanja toliko razveselila!
Ono što takvo oglašavanje čini poželjnim je i to što je video sadržaj podložan dijeljenju, a na taj način se može proširiti i oglas na ostale web stranice. Primjerice, netko na svom blogu podijeli video sa smiješnim scenama životinja, zajedno s videom, podijeljen je i oglas.
Postoji nekoliko vrsta oglasa. Oglas koji se pojavljuje na videu koji gledate i koji nakon 5 sekundi možete preskočiti (TrueView In-stream), oglas koji se pojavljuje u rezultatima pretraživanja (TrueView In-search) i oglas koji se pojavljuje pored onog koji se trenutno gleda, kao prijedlog (TrueView In-display). Oglasi mogu biti tekstualni, slikovni i video.
U slučaju In-stream formata, oglas se plaća samo ako se pogleda minimalno 30 sekundi. Šapnuti ćemo Vam da većina korisnika preskoči video prije 30. sekunde, i što to znači za vas? Besplatan marketing!
Ono što takvo oglašavanje čini poželjnim je i to što je video sadržaj podložan dijeljenju, a na taj način se može proširiti i oglas na ostale web stranice. Primjerice, netko na svom blogu podijeli video sa smiješnim scenama životinja, zajedno s videom, podijeljen je i oglas.
Postoji nekoliko vrsta oglasa. Oglas koji se pojavljuje na videu koji gledate i koji nakon 5 sekundi možete preskočiti (TrueView In-stream), oglas koji se pojavljuje u rezultatima pretraživanja (TrueView In-search) i oglas koji se pojavljuje pored onog koji se trenutno gleda, kao prijedlog (TrueView In-display). Oglasi mogu biti tekstualni, slikovni i video.
U slučaju In-stream formata, oglas se plaća samo ako se pogleda minimalno 30 sekundi. Šapnuti ćemo Vam da većina korisnika preskoči video prije 30. sekunde, i što to znači za vas? Besplatan marketing!
Kakav video oglas mora biti?
Bez obzira na format, video oglas mora biti privlačan i zanimljiv, zabavan i u prvih 5 sekundi mora izazvati znatiželju. Statistike pokazuju da broj gledatelja znatno opada nakon 45 sekundi, zbog toga bi bilo poželjno da video traje maksimalno 35 sekundi. Velika većina odustane prije tog vremena, pa preporučujemo da najvažnije informacije istaknete odmah u početku, ili barem prvih 15-20 sekundi. Ako se video prekine prije 30-te sekunde, pregled videa neće biti naplaćen.
YouTube oglašavanje je definitivno marketing nove generacije. Idealno za sve one koji žele povećati svijest o svojem brendu, prepoznatljivost i povećati promet na web stranicu. Pročitajte više o tome kako krenuti u "YouTube oglašavanje – Pay per View".
YouTube oglašavanje je definitivno marketing nove generacije. Idealno za sve one koji žele povećati svijest o svojem brendu, prepoznatljivost i povećati promet na web stranicu. Pročitajte više o tome kako krenuti u "YouTube oglašavanje – Pay per View".
Zaključak
YouTube oglašavanje je marketing nove generacije. Idealno za sve one koji žele povećati svijest o svojem brendu, prepoznatljivost i povećati promet na web stranicu. Pročitajte više o tome kako krenuti u "YouTube oglašavanje – Pay per View".
Zanima te kako pokrenuti YouTube oglašavanje?