img1

Jeste li se ikad zapitali kakve koristi donosi Black Friday?


Na "crni petak” tisuće i tisuće tvrtki iz različitih industrija pridružuju se zabavi i nudi velike popuste na svoju robu i usluge. Ovo ga čini odličnom prilika za poticanje potrošnje i prodaje, odnosno jačanje domaće ekonomije.



Međutim, konkurencija je oštra, jaka i nemilosrdna. Ponuda može izgubiti svoje značenje ako druga tvrtka ponudi bolju. Još važnije, nije dovoljno samo sudjelovati u "crnom petku”, nego stvarno znati istaknuti ponudu i privući potrošače.


Zbog svega navedeng, želimo s vama podijeliti najbolje savjete za oglašavanje i digitalni marketing: tako da možete više prodati i preuzeti vodeći položaj ovog "crnog petka”.


1. Planirajte strategiju



Nije dovoljno samo ponuditi neodoljive popuste na "crni petak”. Trebate strategiju i promocije s jasnim akcijskim planom i datumima izvršenja.

Mora vam biti jasno koje popuste i ponude ćete promovirati, kojim digitalnim platformama ćete se koristiti, na koga ćete ciljati, kada i zašto.

Osmislite odgovore na gornja pitanja i uz njih uvijek imajte u vidu cilj koji želite postići. U ovom slučaju to je prodaja.


2. Istražite svoju konkurenciju



Mogli biste ponuditi 10% popusta, ali ako vaš glavni konkurent nudi 25% ... Možete zamisliti ishod.

Ako želite preuzeti vodstvo, pogledajte što rade i zapitajte se kako možete pobijediti njihov popust i / ili dodati veću vrijednost.

Svojim potencijalnim klijentima možete dati nešto vrijedno poput poklona za njihovu odanost ili dodatni poticaj da kupuju više. Pustite mašti na volju!


3. Izgradite iščekivanje



Teaser kampanje odlične su za stvaranje radoznalosti vaše ciljane publike.

Ne otkrivajte svoje popuste, ponude ili poticaje prerano…

Publika bi trebala biti zainteresirana i zaintrigirana kako bi saznala što ćete im ponuditi na crni petak.


4. Pošaljite e-mailove (newslettere) potencijalnim klijentima



Vrijeme je da iskoristite svoju bazu podataka potencijalnih klijenata!

Možete poslati nekoliko e-poruka (newslettera) prije crnog petka (kako biste izgradili iščekivanje) i drugih podsjetnika prije samog dana promocije.

Kontaktirajte nas, a mi ćemo vam osmisliti newsletter kampanju za vaše poslovanje.


5. Iskoristite snagu društvenih mreža



Nema sumnje da morate biti tamo gdje potrošači provode većinu svog vremena. Gdje je to? U ovom se digitalnom svijetu oni nalaze na društvenim medijima.

Zato se pridružite razgovoru i komunicirajte sa svojom publikom! U svoje postove uvrstite najrelevantnije hashtagove (npr. #Black Friday i #BlackFriday2019) kako bi vas potencijalni kupci koji traže popuste i ponude na Black Friday lako pronašli.


6. Neka digitalno oglašavanje dovede klijente koje trebate



Zvuči li previše dobro da bi bilo istinito? Moramo priznati, prije nekoliko godina to bi i bilo. Ali danas, situacija se potpuno promijenila.

Digitalno oglašavanje više ne mora biti komplicirano. I može vam dati rezultate kojima se nadate.

Jeste li zainteresirani za oglašavanje kojim ćete ojačati vašu prodaju za Black Friday 2019? Javite nam se!