Google Ads vodič za Black Friday

Google Ads vodič za Black Friday
Uskoro nam stiže Black Friday - najdraži dan većini webshop trgovaca, koji se svake godine nadaju većim i jačim konverzijama, kupcima, koji su u iščekivanju velikih popusta i vrućih ponuda te marketing stručnjaka, kojima dani poput Black Friday-a omogućuju posebnu slobodu kreativnosti kojom će na sve moguće načine privući potencijalne kupce, odnosno klijente.

Upravo zato vam donosimo 5 koraka za izradu uspješne Black Friday kampanje na Google Ads-u.


1. Timing je sve

Ne kažu bezveze priprema je pola posla - za svaku uspješnu kampanju potrebna je pravovremena i detaljna priprema. Isto tako, obavezna je dobra komunikacija između svih odjela, kako bi zajedno odlučili koji će proizvodi ići na sniženje te imate li dovoljno proizvoda na zalihi kako biste mogli zadovoljiti njihovu potražnju.

Ukoliko smatrate da nemate dovoljnu zalihu određenih proizvoda, krenite s manje agresivnom kampanjom i fokusirajte se na proizvode čija je zaliha neupitna.

Osim dogovora oko proizvoda, važno je dogovoriti visinu popusta za te proizvode. Veliki webshopovi često mijenjaju visinu popusta određenih proizvoda tijekom dana pa je nerijetko neki proizvod do 12 sati na 50% popusta, a nakon podne padne na 40% popusta. Takvim trikovima se želim potaknuti osjećaj hitnosti. Naime, dokazano je da što se više bliži kraj trajanja akcije, stopa konverzije je veća.


2. Pronađite TOP ključne riječi

Koje su to ključne riječi koje pretražuju vaši potencijalni kupci? To je prvo pitanje na koje si morate odgovoriti.

Ono što vaši potencijalni kupci traže govori puno o njima i njihovoj namjeri kupnje. Na primjer, nije isto ako korisnik pretražuje "klime za grijanje” ili ako pretražuju "Midea Xtreme Inverter Save Pro”.

Iz navedenih pojmova možemo vidjeti da prvi korisnik još uvijek pretažuje i proučava najbolje klime za grijanje, dok je drugi korisnik već pronašao najbolju klimu za grijanje, a u ovom trenutku pretraživanja traži najbolju cijenu i ponudu.

Iako takve konkretne i duge ključne riječi imaju manji opseg pretraživanja, one su vrlo specifične i učinkovite u dostizanju ciljne publike koja je već spremna na kupnju. Te ključne riječi su vam najvrijednije te najbolje za postizanje konverzija.

Osim toga, preporučujemo oglašavati se na ključne pojmove kao što su "Black Friday + ključna riječ” ili "Crni petak + ključna riječ”, a ne preporučujemo licitiranje na ključne riječi "Black Friday” ili "Crni petak”, jer takve ključne riječi su preopćenite i najčešće ne donose konverzije.


3. Kreiranje Black Friday oglasa!

Ne morate nužno izrađivati nove search oglase za Black Friday. Iskoristite trenutne oglase, dodajte oglase za proizvode koje do sada niste oglašavali, a nudite ih s posebnim Black Friday popustom, a sadržaj oglasa prilagodite Black Friday ponudi.

Bitno je oglas učiniti privlačnijim i vidljivijim kako bi korisnicima dali do znanja da baš vi dajete posebne popuste određenih proizvoda za Black Friday. Najlakši način za to jest spominjanje Crnog petka ili Cyber ponedjeljka u naslovima i opisima vaših oglasa.

Isto tako, stvorite osjećaj hitnosti u korisnicima dodavanjem odbrojavanja u vašim oglasima, kako biste im dali do znanja da su vaše ponude važeće samo ograničeno vrijeme. Kupci ih tako neće htjeti propustiti!


4. Moja publika - ključna publika

Black Friday traje kratko pa upravo zato morate ciljati u glavu. Nažalost, nemate dovoljno vremena za istraživanje vaše ciljne publike, već ciljate samo onu publiku koja već poznaje vaš brend i vaše proizvode. To mogu biti dosadašnji posjetitelji vašeg webshopa koji tek "razgledavaju” ili već postojeći kupci vaših proizvoda. Upravo takvoj publici trebate plasirati vaše promocije i rasprodaje.

Također, izgradite sličnu publiku pomoću kojih ćete pronaći korisnike koji pretražuju na isti način kao i vaši postojeći klijenti.


5. Povećajte budžet $$

Za kraj, morate znati da većina pravila koja općenito vrijede za Google oglašavanje možete zaboraviti na taj jedan dan. Black Friday je poseban upravo po tome što se u tih 24 sata potražnja za određenim proizvodima poveća i do 10 puta, što automatski znači i povećanje cijene klika te lavovska borba za prikazivanje na vrhu stranice. Jedino rješenje jest - povećanje budžeta.

Međutim, kako znati koliki budžet je dovoljan? Vrlo jednostavno - izračunajte koliko trenutno trošite na Google Ads kampanju i koliki je profit u u tim mjesecima te na taj način izračunajte koliki je ROAS (ciljani povrat u oglašavanje u %). Razmislite koliki si dodatni iznos smijete priuštiti i uložiti u oglašavanje te obavezno provjerite imate li dovoljno proizvoda na zalihi. Za kraj, razmislite za koliko posto želite povećati ciljani povrat iz oglašavanja, a da ne prelazi ukupni budžet koji možete uložiti u oglašavanje.


Pomoću naših 5 savjeta se na vrijeme pripremite za Black Friday ludnicu, a ukoliko želite da vam naši stručnjaci pripreme Google Ads kampanju, još nas uvijek imate vremena kontaktirati!

Pročitajte još korisnih članaka

Ova internet stranica koristi kolačiće (tzv. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Saznaj više