Je li Google oglašavanje dobar izbor za moju tvrtku?

Je li Google oglašavanje dobar izbor za moju tvrtku?

"Je li Google oglašavanje pravi izbor za naš biznis?” pitanje je koje se svakodnevno postavlja i donosi nedoumice u mnogim tvrtkama. Kako biste odgovorili na to pitanje, prije svega potrebno je znati što je točno Google Ads i kako vam on može pomoću u povećanju prometa i konverzija na vašoj web stranici.


Što je Google Ads oglašavanje?

Zamislite da možete doći do korisnika upravo u onom trenutku kada na internetu krenu tražiti proizvod ili uslugu koju vi nudite. Upravo to vam Google Ads omogućuje koristeći sustav PPC, odnosno Pay-per-click, gdje svi oglašivači licitiraju za određene ključne riječi za koje se žele prikazati u plaćenim rezultatima pretraživanja.

Kada korisnici pretražuju koristeći određene ključne riječi, Google prikazuje oglase oglašivača u plaćenim rezultatima istraživanja. To je cilj Google Ads oglašavanja - pružanje informacija korisniku u onom trenutku kada ih on sam traži. A kao što samo ime govori, oglašivaču se naplaćuje tek kada korisnik klikne na njegov oglas.

Npr. Zanima vas cijena hidromasažne kade, otiđete na Google i u tražilicu upišete ključne riječi "hidromasažna kada cijena” , a Google će na prvoj stranici, na prva tri mjesta izbaciti oglase onih oglašivača koji se oglašavaju na upisanu ključnu riječ.

Naravno, sigurno postoji mnogo više oglašivača koji se oglašavaju upravo na ove ključne riječi, međutim Google prvo prikazuje one rezultate pretraživanja koji nude najbolji odgovor za upit kojeg je korisnik postavio, odnosno na ključne riječi koje je upisao. Upravo iz tog razloga važno je imati kvalitetan sadržaj na web stranici koji korisnicima nudi sve potrebne informacije.

Također, kako će Google pozicionirati oglase oglašivača ovisi o mnoštvu čimbenika kao što su visina licitacije, kvaliteta oglasa i odredišnih stranica... Više o tome napisati ćemo u sljedećem blogu.


Koje su prednosti Google Ads oglašavanja?

Google Ads pruža razne pogodnosti oglašivačima i samo je jedan od mnogih bitnih elemenata digitalnog marketing koje tvrtke koriste za održavanje konkurentske prednosti.

Neke od prednosti Google Ads-a uključuju:

  • Neposredna izloženost - Vaš oglas se može prikazati u prvih 5 rezultata na stranici rezultata Google pretraživanja
  • Doseg - Pravodobno pokažite svojim potencijalnim kupcima relevantne, ciljane oglase u onom trenutku kada pretražuju Google za vaše proizvode, usluge ili poslovanje
  • Geografsko ciljanje - Osigurajte ciljanje vaših oglasa na lokacijama gdje se nalaze vaši potencijalni kupci, a isključite one lokacije koje vam nisu zanimljive za vaše poslovanje.
  • Izvješća - Google Ads vas obavještava o tome koje odabrane ključne riječi rade dobro, a koje ne
  • Izrada proračuna - Google Ads vam omogućuje upravljanje budžetima. Fiksna cijena ulaganja u Google Ads oglase ne postoji, već ona ovisi o vrsti posla, ciljevima koje želite ostvariti, tržištu, konkurenciji te veličinom budžeta s kojim raspolažete.

Hoće li Google Ads oglašavanje odgovarati mojoj tvrtki?

Kako biste utvrdili hoće li Google Ads oglašavanje biti adekvatno za vašu tvrtku važno je jasno definirati i razumjeti svoje poslovne ciljeve. Na primjer, ukoliko je vaš cilj povećati broj konverzija s vaše web stranice, Google Ads oglašavanje moglo bi vam odlično odgovarati.

Osim o vašim ciljevima, učinkovitost Google Ads kampanje uvelike ovisi i specifičnosti industrije za koju se oglašavate te o potrebama vaše tvrtke. Uspjeh na Google Adsu može se odrediti nizom čimbenika uključujući:

  • Koliko su konkurentne vaše ključne riječi
  • Dovode li navedene ključne riječi do konverzije
  • Koja je kvaliteta vašeg sadržaja kojeg oglašavate
  • Koliki je iznos novca koji ulažete
  • Koliko je kvalitetna vaša web stranica te odredišne podstranice na koje se usmjeravaju vaši oglasi

  • Početak rada s Google Adsom

    Google Ads može biti složen sustav za savladavanje, pogotovo ako ste zauzeti vlasnik tvrtke ili poduzetnik koji pokušava postići maksimalan ROI, odnosno povrat uloženog. Obavezno se informirajte prije nego što potrošite novac na Google Adsu.

    Ako želite saznati više o tome kako Google Ads može pomoći vašem poslovanju, slobodno nas kontaktirajte već danas kako bismo zakazali besplatni informativni sastanak s našim stručnjacima za digitalni marketing.

    Pročitajte još korisnih članaka