img1

Istraživanje je provedeno nad 2500 malih američkih tvrtki i dovelo je do zaključka da bi oni ako moraju izabrati samo jedan marketinški kanal koji će koristiti, izabrali SEO (optimizaciju za tražilicu).


Pitanje je glasilo: Kad  bi morali cijelo svoje vrijeme i budžet predviđen za marketing usmjeriti u jedan marketinški kanal, koji bi to kanal bio?

 

Izbor je uključivao SEO, SEM (plaćenu pretragu), mobilno oglašavanje, društvene mreže i tradicionalne marketinške kanale.


Marketing na Google tražilici (SEO+SEM) je osvojio 43% glasova.

 

Zanimljivo je da mala poduzeća polako odustaju od tradicionalnih kanala koji su bili njihov donedavni prvi izbor kao što su novine i direktna pošta. Potrebno je naglasiti da pitanje nije bilo postavljeno da se utvrdi koji je kanal najuspješniji nego koji kanal izabrati ako morate izabrati samo jedan.

 

Da je pitanje bilo o uspješnosti kanali SEO i SEM bi osvojili 70-80 %, ako ne i više.

 


 

 

@Bruno