img1

Imate web shop i pokrenuli ste oglašivačke kampanje. Oglasi imaju puno klikova, ali niste zadovoljni prodajom?

Navedeni je scenarij zapravo dosta uobičajen slučaj. Korisnici oglašavačkih platformi često zaboravljaju - na oglasu je da se na njega klikne, na stranici da napravi prodaju.

Landing page je stranica na koju korisnik dođe kada klikne na oglas. Konverzija je kada korisnik napravi ono što od njega/nje želite - to može biti kupnja, davanje emaila za mailing listu, preuzimanje aplikacije itd.

Tema ovih "Agencijskih iskustva” je landing page i kako ga prilagoditi za konverziju.


 

 

Iskustvo #1: Previše linkova

Korisnik klikne na oglas kojemu je svrha prodati neki proizvod. Stranica na koju dođe pretrpana je linkovima drugih proizvoda ili informacijama koje korisnika ne zanimaju. Korisnik ne klikne na ništa.

Svaki link na pageu možete smatrati radnjom koju želite da korisnik napravi. Osim ako plaćate oglas da bi netko saznao više o vama, pogledao sve proizvode koje nudite, čitao blog itd. gubite novac.

Prilagodite sadržaj stranice (i količinu linkova) radnji koju želite da korisnik napravi.


Iskustvo #2: Page fold i interakcija

Page fold je dio stranice koji vidite na ekranu kada se ona učita. Ako korisnik na njemu ne može napraviti "ono zbog čega je kliknuo na oglas”, ići će na neku drugu stranicu.

Vraćamo se na svrhu oglasa - prodaja. Omogućite korisniku da ne mora "kopati” po stranici kako bi našao gumb koji mu omogućuje da stavi proizvod u košaricu. Obavezno ga istaknite i stavite na page fold.

Ovime ne mislimo da stranica treba sadržavati samo sliku proizvoda, naslov i gumb. Svim pitanjima koje korisnik ima (specifikacije o proizvodu, opis proizvoda isl.) se svakako trebate obratiti - samo ispod page folda.


Iskustvo #3: Kako izgleda na mobitelu?

52% svog internetskog prometa odvija se preko mobitela. 56% Google pretraga se rade preko mobitela. 65% svih plaćenih klikova dolazi preko mobitela.

Statistic: Mobile share of organic search engine visits in the United States from 3rd quarter 2013 to 1st quarter 2020 | Statista
56% Google pretraga se rade preko mobitela. Statista

Statistic: Mobile share of organic search engine visits in the United States from 4th quarter 2013 to 4th quarter 2019, by platform | Statista
65% svih plaćenih klikova dolazi preko mobitela. Statista

Godina je 2020. korisnici pretražuju (i kupuju) preko mobitela. Te će brojke u predstojećim godinama samo rasti. Prilagodite se korisnicima. Prilagodite stranice na koje dovodite plaćeni promet mobilnom ekranu.


Iskustvo #4: Slika vrijedi 1000 riječi

Ova bezvremenska izreka apsolutno vrijedi kada su u pitanju landing pageovi. Kako biste napravili ukusan koktel prodaje osim dosad navedenih sastojaka:

  • 1. dostupnost rješenja (iskustvo #2)
  • 2. jasnoća komunikacije (iskustvo #2)
  • 3. Funkcionalnost (iskustvo #3)

Potrebna je i prezentnost tj. dojam koji korisnik dobiva kada dolazi na vašu stranicu. Dojam utječe na povjerenje stoga vam je u cilju prezentirati vaše proizvode ili usluge u najboljem svjetlu. Koristite kvalitetne fotografije u visokoj rezoluciji.


Iskustvo #5: Optimizacija optimizacija optimizacija

Male promjene mogu napraviti ogromne razlike. Pogotovo u prodaji. Jednokratna izrada stranice nije bezvremensko rješenje. Jedini način da saznate koji raspored stranice, koja veličina gumba ili kakav sadržaj(i količina) teksta daje najbolje rezultate je kroz kontinuirano testiranje i optimizaciju. Koncept je vrlo jednostavan.

  • 1. Odlučite što točno(koji element) na stranici želite testirati
  • 2. Napravite više jako sličnih stranica s različitim varijantama elementa kojeg testirate(npr. veličina gumba ili količina teksta)
  • 3. Pokrenite istu kampanju koja dovlači promet na obje stranice
  • 4. Usporedite rezultate

Ovaj proces ponavljajte dok se stranica dovoljno ne ispolira za rezultate koje želite.

Optimizacija landing pagea je ključan i često skroz zanemaren kotačić u mašini prodaje. I najbolje optimizirana kampanja koja dovlači najkvalitetniji promet neće spasiti stranicu koja nije prilagođena prodaji.

Nailazite li na ovakve probleme u vašim oglašavačkim kampanjama? Obratite nam se za besplatnu analizu!