Kako izgraditi pobjednički web shop?

Kako izgraditi pobjednički web shop?

Prošli tjedan primili smo veliku pohvalu za naš rad. Naš dragi klijent Klima koncept osvojio je nagradu za najbolji web shop u kategoriji Home&Garden na natjecanju Web trgovac godine na konferenciji Ecommerce Day 2019.

Ovaj uspjeh nije slučajan, već je rezultat više od godine dana suradnje koja je dovela web shop na mjesto na kojem je danas. Ono u čemu se ovaj klijent razlikuje od ostalih je razina osobne uključenosti u uspjeh, kao i razumijevanje sinergije marketinških aktivnosti u postizanju rezultata.





Sada kad smo osvojili prestižnu nagradu za najbolji web shop u kategoriji dom i vrt za 2019. želim pohvaliti cijelu ekipu agencije Nivago koji su sve moje želje pretočili u stvarnost i izradili najbolji web shop u svojoj kategoriji. Bio je to dug i naporan rad sa obje strane u koji smo ugradili iskustvo i znanje iz 25 godina poslovanja. Ipak, uz takvu profesionalnost i susretljivost stručnjaka iz Nivaga ovaj projekt je razvijan sa velikim poslovnim žarom i optimizmom pa smo unatoč visokim zahtjevima ostvarili najbolji rezultat što je potvrdila struka i naši vjerni kupci.

Pred nama su novi izazovi daljnjeg razvijanja i usavršavanja web shopa www.klimakoncept.hr kako bi iduće godine bili još bolji. Uvjeren sam da će agencija Nivago i ubuduće imati odgovore na sva naša pitanja i biti vodeća agencija za izradu web shopova u Hrvatskoj.

Jozo Kekez, Klima koncept


Izrada web shopa suvremenog dizajna i mogućnosti


Web shop ne mora biti prisutan godinama kako bi imao odlične rezultate. Novi web shop izgradili smo tek prije nešto više od tek godinu dana, uz povremena redovita nadograđivanja prema željama i potrebama klijenta.

Naš otvoreni sustav omogućava niz prednosti pred zatvorenim ecommerce platformama. Na način da je svaki element, od dizajna do sustava naplaćivanja, moguće potpuno urediti za pojedinog webshop i njegove kupce.


Kombinirani efekt marketinga na rast websitea


Na našem blogu smo već pisali o temama poput odnosa društvenih mreža i SEO rezultata, razlike plaćenog oglašavanja i organskih rezultata, marketinških aktivnosti koje se djelomično preklapaju i često ne pokazuju izravne efekte jedne na druge.

Primjerice, 2016. Google je potvrdio da društvene mreže nemaju efekt na rezultate pretraživanja, ali aktivnost na društvenim mrežama pomažu s linkovima, prometom, brandingom, ocjenama, obogaćenim rezultatima pretaživanja i nizom drugih faktora kojima se neizravno podižu rezultati na Googleu.


Društvene mreže


Omogućuju predstavljanje najnovijih proizvoda, akcija, kao i izravnu komunikaciju s potencijalnim kupcima. Najjači alat za brandiranje web shopa kroz vođenje društvenih profila i oglašavanje na društvenim mrežama.


Google Ads oglašavanje


Google Ads vas plasira na sam vrh stranice Googleovih rezultata, iako naizgled jednostavna aktivnost plaćenog oglašavanja, stručno vođena kampanja cilja isplative ključne riječi s korisnim budžetom. Kampanje koje nisu optimizirane lako će potrošiti budžet, bez da su web shopu zaradile išta!

Jedna od skrivenih prednosti Google Ads oglašavanja je remarketing kojim se ranije potencijalne kupce izravno cilja s reklamama.


SEO optimizacija

Najbolji web shop neće biti vidljiv na Googleu ili neće biti vidljiv u mjeri u kojoj to može biti, bez SEO optimizacije. Osobito je bitna za web shopove sa stotinama ili tisućama stranica jer sustavne dorade imaju vrlo širok efekt na rezultate websitea kao cjeline


Želim pobjednički web shop!


Želite li i vi web shop koji se može natjecati s konkurencijom? Obratite nam se kako bi zajedno razvili strategiju kojom ćete pobijediti sve web shopove u vašoj industriji!

Pročitajte još korisnih članaka

Ova internet stranica koristi kolačiće (tzv. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Saznaj više