Kako smo povećali posjetu na web stranici klijenta?

Kako smo povećali posjetu na web stranici klijenta?

U ovom case study primjeru pokazati ćemo kako smo povećali organski promet na web stranici za rezervaciju izleta. Klijent je imao dva zahtjeva:

  1. Urediti web stranicu prema njegovim željama – design i raspored elemenata
  2. Povećati promet a samim time i bukiranje izleta

Web stranica je izmijenjena prema željama klijenta, a u skladu sa UI/UX iskustvima naše agencije. Raspored elemenata na stranici nije bio optimalan te posjetiteljima nije bilo posve jasno gdje otići i što kliknuti da bi rezervirali izlet.

Nakon redizajna postupak rezerviranja izleta bio je optimiziran i puno jednostavniji za posjetitelja.

Slijedeći korak bio je on-page SEO optimizacija. Putem SEO alata pronašli smo ključne riječi za koje web stranica trenutno rangira kao i ključne riječi konkurencije za koje bi web stranica mogla rangirati u budućnosti. Napravili smo popis ključnih riječi te smo iste implementirali na web stranici. Podešeni su adekvatni meta naslovi, meta opisi i h tagovi te je sadržaj u Blog sekciji web stranice prilagođen za maksimalne SEO rezultate.

 

Graf prikazuje rast broja ključnih riječi nakon SEO optimizacije

 

Vidimo da se broj ključnih riječi za koje web stranica konkurira u tražilici udvostručio.

Samim time, nakon 6 mjeseci povećao se i promet na web stranici za pet puta:

 

Na slijedećoj slici vidimo povećanje broja posjeta iz tražilice za relevantne upite:

 

Također smo ubrzali učitavanje web stranice koje je prije naše intervencije bilo zbilja dugačko te se na početnoj stranici moralo čekati i više od 10 sekundi da bi se učitala do kraja.

Ako ste i vi zainteresirani za povećanje prometa putem SEO optimizacije, kontaktirajte nas.

 

Pročitajte još korisnih članaka

Ova internet stranica koristi kolačiće (tzv. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Saznaj više