img1
Razumijemo da se možda još uvijek nećkate treba li vam zaista internet stranica ili internet oglašavanje. Nije nam cilj preplašiti vas, ali ako si još uvijek postavljate ova pitanja, vrijeme je da ubrzate proces i pokrenete se. Ako pak pripadate onoj skupini ljudi koji već imaju web i oglase - savjetujemo vam da ipak bacite pogled na nastavak članka, imamo nekoliko sugestija i za vas.


1. Internet stranica je prvi doticaj kojeg kupci imaju s vama



U današnje vrijeme gotovo da i ne postoji ciljana skupina koja vas neće "pretražiti” na internetu. A zašto vas i ne bi tražili? Internet im omogućava da istraže konkurenciju i odaberu ponudu koja im najviše odgovara. A ako vi niste među prvih nekoliko rezultata pretraživanja ili uopće nemate internet stranicu, prepuštate svoje kupce konkurenciji.


2. Jedinstveni uvid u uspješnost vaše stranice ili oglasa



Jeste li znali da možete točno znati koji oglas vam je donio najviše prometa, na kojem dijelu web stranice su se kupci najdulje zadržali i zbog čega su eventualno otišli s vaše stranice? Internet oglašavanje je jedinstvena platforma jer vam nudi točan uvid u uspješnost i opravdanost uloženih sredstava.



3. Izabiranje točno određene publike



Targetiranje, odnosno izabiranje publike po točno određenim karakteristikama, omogućuje vam da svoj oglas prikazujete samo ljudima koji su vaši potencijalni kupci. Primjerice, prodajete li dječju opremu, možete targetirati prikaz oglasa samo mladim roditeljima u određenom rasponu godina. Na taj ćete se način osigurati da se sredstva koja uložite u oglašavanje potroše na pravi način. 
 

4. Upoznavanje ljudi s vašom tvrtkom, tzv. "Brand awareness” 



Oglašavanjem i prisustvom na društvenim mrežama možete usmjeriti ljude na vašu stranicu i upoznati ih s onim što radite. Čak i ako ne trebaju trenutno vaš proizvod ili uslugu, sigurno će vas se sjetiti idući put kada budu pretraživali ono što vi nudite. 


5. Remarketing



Remarketing je opcija oglašavanja koja vam omogućuje da oglas prikažete samo ljudima koji su iskazali interes za vašom uslugom ili proizvodom, ali iz nekog razloga nisu završili kupnju. Ti su posjetitelji odlučili napustiti košaricu, ili stranicu, no to svejedno pokazuje da su zainteresirani za taj proizvodom. Potreban im je dodatni poticaj - vi sada to znate i možete samo njima ponuditi primjerice popust. Statistike pokazuju kako gotovo 75% korisnika na ovaj način i dovrši kupnju.



Htjeli mi to priznati ili ne, internet oglašavanje i kvalitetna izrada internet stranica postali su  ključan element bilo kojeg marketinškog miksa. Oni vam pružaju brojne pogodnosti, uključujući niže troškove i ciljanje točno određene publike, opcije koje vam nisu dostupne putem drugih medija. 


Vaši konkurenti, sadašnji i potencijalni kupci su online - dajte im pažnju koju zaslužuju, dok istovremeno iskorištavate maksimum iz svog budžeta.