5 smjernica za kreiranje uspješnog oglašivačkog videa na facebooku

5 smjernica za kreiranje uspješnog oglašivačkog videa na facebooku

Jedan od glavnih ciljeva na vrlo konkurentnom tržištu je istaknuti se od ostalih i ući u svijest potrošačima.

Ono što svaki brend želi jest da se pri odluci o kupovini ili konzumiranju usluge najprije sjetimo upravo njih.

Facebook kao platforma s 2,7 milijarde aktivnih članova čini savršeno tržište za postizanje takvog cilja, a tendencija Facebook-a da stvori platformu s mnoštvom video sadržaja čini odličnu priliku da iskoristite sve prednosti koristeći se video kampanjama.

U daljnjem tekstu podijelit ćemo s Vama nekoliko korisnih savjeta za izradu uspješnog Facebook video oglasa.


Jasno razrađene informacija videa

Prije same izrade video oglasa važno je znati točno što želimo da ljudi nakon videa znaju i kakve emocije želimo probuditi.

Postaviti jasan i nedvosmislen cilj prvi je korak svake izrade.

Primjerice ako Vam je cilj prodati određeni proizvod, usmjerite video oglas na ukazivanje prednosti vašeg proizvoda.

 

Ispričajte priču kroz video

Video oglas je fantastična prilika za postići interakciju s korisnicima, iskoristite je i povežite se s njima, probudite njihove emocije, zainteresirajte ih i jasno dajte do znanja zašto bi za njih bilo dobro da odaberu baš vaše proizvode ili usluge.

U procesu stvaranja nije loše prisjetiti se video oglasa konkurencije i analizirati što su učinili dobro, a što se može napraviti bolje.

Pritom treba biti svjestan prednosti videa kojeg ste se i sami odmah sjetili, razmislite zašto. I svakako zapamtite da analiziranje konkurencije ne smije obuhvaćati i kopiranje sadržaja, ispričajte svoju priču, prenesite jedinstvene emocije, korisnici će prepoznati vašu autentičnost.


Budite kratki i jasni

Iz iskustva možemo reći kako je ovo možda i najteže pri kreiranju videa. Svatko o svojim proizvodima ili uslugama može pričati 3 dana u kontinuitetu, a detalja znamo koliko je zvijezda na nebu. No važno je oduprijeti se i ispričati samo ključne prednosti.

Biti zanimljiv i probuditi osjećaj važnije je od naglašavanja svake sitnice onoga što nudimo. Ako vam je teško, provedite neformalno ispitivanje i vidite zašto su vam korisnici ili kupci naklonjeni. Istaknite to što vam kažu.

Uvijek morate biti svjesni važnosti povezivanja s publikom i da ste vi ovdje zbog njih i njihovih potreba.

Kada govorimo o specifičnoj duljini video sadržaja idealno bi bilo kreirati Facebook video oglas u trajanju do 15 sekundi jer je to period nakon kojeg ćemo svi mi potegnuti prstom po ekranu i nastaviti s istraživanjem Facebooka.

Ako ste uspjeli zainteresirati gledatelja velika je šansa da će se odlučiti reagirati ili podijeliti vaš rad sa svojim poznanicima i tako dodatno "gurati” vaš video doseg. Osim toga važno je biti svjestan vrijednosti informacija kojih prenesemo u prvih 5 sekundi jer čak i ako vaš oglas gledatelju nije zanimljiv, vaše ime će mu ostati poznato.


Zvuk ne smije biti presudan

Gdje najčešće koristite Facebook?

Možda smo krivo postavili pitanje, gdje ne koristite Facebook?

Ako imate uključen zvuk sigurno vam se dosad barem jednom dogodilo da vam je tijekom pregledavanja novosti na Facebook-u krenuo zvuk iz nekog videa.

Uobičajena reakcija korisnika jest brzo prekidanje i gašenje što je dovoljan pokazatelj da zvuk nije uvijek najbolja ideja kod video oglašavanja na Facebook-u.

Svakako to ne znači da ćete potpuno isključiti mogućnost dodavanja zvuka ali ne biste trebali dozvoliti zvuku da prenosi glavnu informaciju jer će većina korisnika video gledati s isključeni zvukom upravo zato da izbjegnu navedenu situaciju.

Pružite im ono što očekuju - pisanu informaciju npr. u obliku titlova ili uključenog teksta u video na neki drugi način.


Koristite odgovarajući cilj Facebook kampanje

Na samom kraju možda i najvažniji savjet za pokretanje video oglašavanja na Facebook-u jest da ne pogriješite pri odabiru cilja kampanje.

Video materijal je uobičajeno odličan medij za podizanje svijesti potrošača/korisnika o brandu pa je korisno upariti ga s Facebook Awareness kampanjom kako biste dobili maksimum od svog videa i oglašavanja, no i drugi ciljevi su u redu sve dok odgovaraju vašim planovima i potrebama.


Trebate pomoć pri pokretanju video oglašavanja na vašoj Facebook stranici?

Obratite nam se, naši će Vam stručnjaci rado pomoći pri vođenju našeg poslovnog Instagram profila.

Pročitajte još korisnih članaka