Facebook oglašavanje

Budite prisutni na najvećoj društvenoj mreži

Facebook je apsolutni kralj društvenih mreža! I dok web stranica služi za predstavljanje Vašeg poslovanja, Facebook oglašavanje je mogućnost da stvorite na jednostavan način pozitivnu interakciju s potencijalnim kupcima. Sve je izraženija izreka da tvrtka koja nema Facebook zapravo ni ne postoji. Zašto?


Facebook oglašavanjem:

  • stvara se svijest o postojanju tvrtke. Mnogi korisnici ne znaju da Web stranica uopće ne postoji, ako nije prisutna na društvenim mrežama
  • otvara se mogućnost jednostavne i besplatne komunikacije s kupcima
  • stvara se lojalnost kupaca
  • stvara se platforma za brzo i učinkovito rješavanje problema i primjedbi
  • besplatno se promoviraju usluge i proizvodi
  • otvara se mogućnost za aktivaciju korisnika da i oni sami besplatno promoviraju brend
  • povećava se promet Web stranici što je podiže na organskom dijelu pretraživanja

Facebook poslovna stranica je izrazito učinkovit način pretvorbe kupaca i stvaranje njihove lojalnosti. No, znate li da samo 10% članova može vidjeti Vaše objave? To znači da je potrebno angažirati publiku kako bi stranica bila vidljivija i ostalim korisnicima.

Oglašavanje na Facebooku je jedan od najučinkovitijih oblika social media marketinga. Prezentacija proizvoda i usluga u neformalnom okruženju rezultira visokom stopom povrata uloženog.

Zašto je Facebook oglašavanje tako uspješno?

Facebook oglašavanje dugoročno ima iznimno velik ROI ili povrat uloženog. Za ljude je Facebook postao veliki dio njihovih života, na njemu provode veliki dio svog vremena, a dolaskom pametnih telefona se ta veza i više učvrstila kroz razne aplikacije i mogućnost da osoba bude umrežena i kad nije aktivno online.

Samim time što je Facebook dio osobnog prostora, korisnici na drukčiji način reagiraju na podražaje te drukčije doživljavaju informacije koje primaju. To je idealno okruženje da im se predstavi određeni brend, određeni proizvodi i usluge, te najviše od svega da se izgradi lojalnost.

Naprednom platforom imamo mogućnost da filtriramo one informacije koje ne želimo primati na Facebooku, zato sadržaj smatramo relevantnijim te s mnogo pozitivnijim pristupom mu pristupamo.

Jedna od najvećih prednosti je mogućnost vrlo preciznog ciljanja publike, pa tako možemo ciljati korisnike određene dobi, spola, stupnja obrazovanja, radnom mjestu, statusu veze, interesa, namjera....Korisnici se sve više trude da urede svoj profil i do najmanjih detalja i upravo to nam je omogućilo precizno ciljanje.

Pa tako ciljati možemo:

  • korisnike koje su se upravo zaručile ili stupile u brak
  • korisnike koji su diplomirali
  • srednjoškolce, osnovnoškolce, studente
  • zaposlene, nezaposlene
  • korisnike koje trenutno planiraju svoje putovanje
  • korisnike koje idu na određeni festival, predstavu, ili bilo koji drugi događaj
  • korisnike koji su na mobitelima, one koji su na tabletima
  • sve one koji su ljubitelji tehnologije, ili sporta, ili određene zemlje, auta, brenda
  • određene dobi, spola, lokacije, jezika...

A kako to mi radimo?

  • izraditi ćemo kompletnu strategiju oglašavanja
  • dizajnirati vizualne elemente, privlačne oglase
  • kreirati ciljanu publiku
  • implementirati kampanju i svakodnevno je kontrolirati te optimizirati u skladu s kretanjima na tržištu
  • po isteku kampanje, kreiramo detaljna izvješća o uspješnosti
Zahtjev za Facebook oglašavanje